محمد پنجعلی: خط دفاع پرسپولیس پوست انداخته و بدون اشتباه عمل می‌کند

فوتبال بدون تماشاگر بی‌معنی است/ چرا باید بازی پرسپولیس و هوادار بدون هوادار برگزار شود؟/ این کارها اصلاً قشنگ نیست

تهران (پانا) - مدافع اسبق پرسپولیس و تیم ملی گفت پرسپولیس وضعیت خوبی دارد و می‌تواند در ورزشگاه خالی هم برنده شود. حرف من فقط این بود که چرا طرفداران پرسپولیس باید به‌دلیل مشکلات یک ورزشگاه از تماشای بازی تیم محبوب خود محروم شوند؟

کد مطلب: ۱۳۰۶۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد
محمد پنجعلی: خط دفاع پرسپولیس پوست انداخته و بدون اشتباه عمل می‌کند

به گزارش خبرورزشی، بر اساس اخبار واصله دیدار دو تیم هوادار و پرسپولیس بدون تماشاگر برگزار خواهد شد. محمد پنجعلی کاپیتان اسبق پرسپولیس در این رابطه گفت: مسلم است که یک بازی بدون تماشاگر، معنای فوتبالی برای بازیکن، مربی و همراه تیم ندارد. ما همه در این خانواده به تماشاگر احتیاج داریم. این همان چیزی نیست که خواستارش باشیم. حتی اگر در نظر بگیریم که اکنون بازیکنان با این شرایط یعنی بازی با تماشاگر خو گرفته اند، شاهد کاهش شور و هیجان در بازی‌ها هستیم و نباید این آدرنالین واقعی را از دست بدهیم.

وی ادامه داد: من شنیدم قرار است بازی پرسپولیس و هوادار در ورزشگاه آزادی و در حضور تماشاگران برگزار شود اما ناگهان اعلام شد که این دیدار در ورزشگاه دستگردی برگزار می‌شود. ورزشگاهی که امکان میزبانی از تماشاگران را ندارد. چرا؟ به چه علتی باید ورزشگاهی از سوی سازمان لیگ و دوستان برای مسابقات دو تیم لیگ برتری تأیید شود که مجوز حضور تماشاگران را نداشته باشد. این اصلا اتفاق قشنگی نیست و الان که مشکل کرونا تا حدودی مرتفع شده نباید استادیوم‌ها را بی دلیل خالی کنیم.

کاپیتان اسبق پرسپولیس افزود: این شرایط دقیقا به ضرر تیم‌هایی مثل پرسپولیس است که تماشاگر دارند و در همه مسابقات هواداران این تیم‌ها به استادیوم می‌آیند. البته چنین تصمیماتی به سود تیم‌های بدون طرفدار است که می‌توانند جلوی حضور هواداران پرسپولیس را بگیرند. به نظر من مقصر اصلی سازمان لیگ به عنوان متولی برگزاری مسابقات است که چنین زمین و ورزشگاه‌هایی را تأیید می‌کند درحالی که نباید چنین اجازه ای داده شود.

محمد پنجعلی در ادامه خاطرنشان کرد: البته پرسپولیس وضعیت خوبی دارد و می‌تواند درورزشگاه خالی هم برنده شود. حرف من فقط این بود که چرا طرفداران پرسپولیس باید به دلیل مشکلات یک ورزشگاه از تماشای بازی تیم محبوب خود محروم شوند؟ همه شما دیدید حضور دختران پرسپولیسی و استقلالی در استادیوم آزادی چقدر شور و نشاط به فوتبال ایران و بانوان علاقمند به این رشته بخشید. همچنین محیط فوتبال و سکوهی استادیوم آزادی با حضور این هواداران خیلی عالی و اخلاقی تر از قبل شد. متآسفانه این هفته نمی‌توانیم این عزیزان را در استادیوم ببینیم و باید دو تیم پرسپولیس و هوادار در استادیوم خالی بازی کنند.

مدافع پیشین تیم ملی و پرسپولیس در خصوص خط دفاع پرسپولیس نیز خاطرنشان کرد: واقعا این فصل خط دفاع پرسپولیس پوست انداخته و بدون اشتباه عمل می‌کند. نفراتی که در خط دفاع بازی می‌کنند فوق العاده با تجربه و کم اشتباه عمل کرده اند ضمن آن که علیرضا بیرانوند نیز در بهترین دوران فوتبالی خود به پرسپولیس اضافه شد. این تیم به قول یحیی گل محمدی با کم گل خوردن می‌تواند راحت تر به قهرمانی برسد. در 4 هفته گذشته تیم پرسپولیس و البته گلر و خط دفاع این تیم گلی نخورده و کلین شیت کرده اند. انشالله هفته پنجم نیز بدون گل خورده برای پرسپولیس به اتمام برسد چون این گل نخوردن به تیم اعتماد به نفس بیشتری می‌دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار