در گفت‌وگو با پانا:

قاسم حدادی فر: ذوب‌آهن به‌دنبال برد در دربی اصفهان است

حرف‌های زیادی برای گفتن داریم/ چهره مدعیان مشخص نیست

تهران (پانا) - مربی ذوب‌آهن معتقد است قرعه این تیم در ابتدای فصل سخت بوده اما به آن‌چه مستحق بوده‌‌اند، نرسیدند.

کد مطلب: ۱۳۰۶۶۰۶
لینک کوتاه کپی شد
قاسم حدادی فر: ذوب‌آهن به‌دنبال برد در دربی اصفهان است

امیرحسین اشرفی / قاسم حدادی فر در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به عملکرد ذوب‌آهن در چهار بازی ابتدایی لیگ بیست و دوم، گفت: «ما با توجه به بودجه کمی که در اختیار داشتیم نتوانستیم خوب یارگیری کنیم و در جذب بازیکن هزینه آن‌چنانی نکردیم. تیم ما تلفیقی از بازیکنان جوان باانگیزه و بازیکنان باتجربه تشکیل‌شده است. می‌بینید با توجه به قرعه سختی هم که در شروع لیگ با آن روبرو شدیم، توانستیم عملکرد قابل قبولی داشته باشیم. ما چهار بازی سخت داشتیم و همه آن‌ها مساوی شدند. درحالی‌که اگر خوش‌شانس بودیم، باید دو بازی را با برد از زمین خارج می‌شدیم.»

وی افزود: «در لیگ هیچ بازی آسانی وجود ندارد. هیچ تیمی را نمی‌شود. دست‌کم گرفت. بااین‌وجود واقعاً ۵ هفته اول ما با تیم‌هایی افتادیم که خیلی خوب هستند. بازیکنان ما تلاش زیادی انجام دادند و بااینکه بازیکن اسمی نگرفتیم و خرید آن‌چنانی نداشتیم اما به‌مرورزمان بهتر می‌شویم و حرف‌های زیادی برای گفتن داریم. ما فردا باید یک بازی سخت هم با سپاهان بازی کنیم و مسلماً بازیکنان ما شرایط دشوار دربی را درک می‌کنند.»

مربی ذوب‌آهن تصریح کرد: «همیشه دربی‌های اصفهان سخت و جذاب و پرگل بوده است. فردا هم بدون شک بازی دشواری برای هر دو تیم خواهد بود. ما تیمی داریم که مقابل هیچ تیمی به‌راحتی تسلیم نمی‌شود. سپاهان تیمی قابل‌احترام و قدرتمند با ساختار حرفه‌ای و فوق‌العاده دارد. آن‌ها هزینه زیادی کرده‌اند و بازیکنان خیلی خوبی دارند. کادر فنی آن‌ها تغییر کرده و در این ۴ هفته همه کیفیت آن‌ها را دیدند. هرچند آن‌ها مقابل فولاد هفته قبل باختند اما می‌توانستند برنده بازی باشند و بدون شک برای جبران می‌آیند. بااین‌حال بازیکنان ما کاملاً برای این بازی آماده آمد. انشالله بازی باکیفیتی از طرف هردو تیم باشد و بتوانیم اولین ۳ امتیاز فصل را در دربی بگیریم. از هواداران ذوب می‌خواهم فردا به ورزشگاه بیایند تا بتوانیم با کمک آن‌ها در این بازی حساس با دست‌پر از زمین خارج شویم.»

قاسم حدادی فر در خصوص کم گل بودن بازی‌های لیگ بیست و دوم، گفت: «باید قبول کنیم لیگ سختی داریم. تیم‌ها فوق‌العاده خوب دفاع می‌کنند. به حریفان کم موقعیت و فضا می‌دهند. فوتبال ما به سمتی رفته است که مربیان بیشتر بازی دفاعی را برمی‌دارند. مدیران فوتبال ما دنبال نتیجه هستند و آن‌چنان‌که باید صبر ندارند. به همین دلیل مربیان هم از ترس از دست دادن جایگاه خودشان، نتیجه را ترجیح می‌دهند. امیدوارم رفته‌رفته شرایط تغییر کند و تیم‌ها فوتبال هجومی‌تری انجام دهند تا کسانی که پای تلویزیون نشسته‌اند و آن‌هایی که به ورزشگاه می‌آیند، لذت ببرند. فوتبال سال‌هاست تبدیل به صنعت شده است. اگر بخواهیم ما هم از این صنعت استفاده کنیم باید فوتبال جذاب و باکیفیتی ارائه دهیم.»

وی با اشاره به وقفه لیگ برتر برای اردوی تیم ملی، خاطرنشان کرد: «درست است وقفه در لیگ خوب نیست اما اولویت همه باشگاه‌ها، تیم ملی است. انشالله تدارک خیلی خوبی برای تیم ملی ببینند و برای درخشش در جام جهانی با آمادگی کامل برویم. هرچه زودتر امیدواریم حواشی به‌سرعت از تیم ملی دور شود و بچه‌ها بتوانند توانایی فوتبال ایران را ثابت کنند. فکر می‌کنم هنوز تیم‌های لیگ جا نیفتادند و به آن شرایط آرمانی که باید نرسیدند. فعلاً چهره مدعیان مشخص نیست. همه تیم‌ها خوب هستند. هنوز نه در صدر و نه در قعر جدول فاصله ایجاد نشده است. این وقفه به نفع همه ژ تیم‌هاست تا شرایط خود را بهتر و هماهنگ‌تر کنند. امیدواریم بعدازاین وقفه تیم‌ها آماده‌تر و باکیفیت‌تر بازی کنند. خیلی از تیم‌ها هزینه کردند و ساختار خوب و حرفه‌ای دارند اما در این چند هفته خوب نتیجه نگرفتند. همیشه سال منتهی به جام جهانی هم تیم‌ها خوب خرج می‌کنند و هم بازیکنان باتمام توان دوست دارند آمادگی خود را به رخ بکشند تا در لیست جام جهانی باشند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار