دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان:

چهاردهمین کنگره اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان یک پرچم پرافتخار است

تهران (پانا) - دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، چهاردهمین کنگره این اتحادیه را مسئولیت و امانت مهمی برشمرد و گفت سال‌های سال از آغاز فعالیت این تشکل بزرگ گذشته و امروز این پرچم پرافتخار به دستان ما رسیده است.

کد مطلب: ۱۳۰۶۵۹۹
لینک کوتاه کپی شد
چهاردهمین کنگره اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان یک پرچم پرافتخار است

حسین تاریخی در آیین گشایش چهاردهمین کنگره اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان(دختران) اظهار کرد: تقارن کنگره چهاردهم با ایام اربعین امام حسین(ع) را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم آن حضرت به لطف و کرم خویش، عنایتی به این مجموعه داشته باشند و انشالله اعضای اتحادیه بعد از این برنامه، با انرژی مضاعفی در استان‌ها و شهرهای سرزمین اسلامی‌مان به فعالیت بپردازند.

وی افزود: امروز ما هرچه داریم از اباعبدالله الحسین(ع) داریم؛ ما ملت ایران با پوست، گوشت و استخوان خودمان این جمله حضرت امام خمینی(ره) را درک کردیم که «محرم و صفر است که اسلام را نگه داشته است.»

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان ادامه داد: کنگره چهاردهم در حال شکل‌گیری و برگزاری است و این یک مسئولیت سنگین برای ما محسوب می‌شود؛ چراکه نشان می‌دهد سال‌های سال از آغاز فعالیت این تشکل بزرگ گذشته و امروز این امانت و این پرچم پرافتخار به دستان ما رسیده است؛ بنابراین همانطور که دیگران زحمت کشیدند، سختی‌ها را تحمل کردند و با تمام توان این پرچم را برافراشته نگه داشتند، امروز شما عزیزان که به تازگی وارد مجموعه قرارگاه شده‌اید این مسئولیت را برعهده گرفته‌اید و انشالله بتوانید آن را همچون گذشتگان با کارنامه درخشان به نفرات بعدی تحویل دهید.

تاریخی تصریح کرد: همچنین خداقوت و دست‌مریزاد می‌گویم به دخترانی که در دوره گذشته، این مسئولیت را برعهده داشتند و با تلاش‌ها و تولیدات فکری، محتوایی و اندیشه‌ای خود، یکی از درخشان‌ترین قرارگاه‌های ملی را در ادوار گذشته رقم زدند.

وی درباره افتخار بزرگ چهاردهمین دوره از کنگره اظهار داشت: عدد ۱۴ برای شیعیان با نام و اسم مبارک حضرت ولیعصر(عج) همراه است. این موضوع برای انجمن‌های اسلامی تفاوت جدی‌تر دارد چرا که حضرت امام خمینی(ره) فرمودند «هر یک از این انجمن‌های محترم، شعبه‌ای است از آن انجمن بزرگ اسلامی تحت رهبری امام زمان(عج).»

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: انشالله که چهاردهمین کنگره همراه و همدل با نام و یاد حضرت ولیعصر(عج) همراه باشد و شروع آن هم امام زمانی باشد. امیدوارم با طراحی برنامه‌ها و ابتکارات‌مان گام‌های موثری برای تعجیل در ظهور حضرت برداریم و می‌دانم که این مهم از عهده شما دانش‌آموزان برمی‌آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار