رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو ساری:

پروژه مهر، چشم‌اندازی برای یک‌سال تحصیلی است

ساری (پانا) - رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو ساری پروژه مهر را یک چشم‌انداز برای یک‌سال تحصیلی دانست.

کد مطلب: ۱۳۰۶۵۷۰
لینک کوتاه کپی شد
پروژه مهر، چشم‌اندازی برای یک‌سال تحصیلی است

زین‌العابدین نوکنده با اشاره به اینکه پروژه مهر، چشم‌اندازی برای یک‌سال تحصیلی است؛ گفت: اول مهرماه آغاز جدی کار در مدارس است و با فعالیت‌های صورت گرفته آمادگی کامل را برای شروع سال تحصیلی داریم.

وی در ادامه افزود: فعالیت‌هایی برای شروع سال تحصیلی، از قبیل انتصاب مدیران شایسته، ساماندهی نیروهای آموزشی، صدور ابلاغ نیروها، ثبت نام دانش آموزان در سامانه سناد، نقل و انتقالات اضطراری، تعمیر و تجهیز کلی و جزئی مدارس، زیباسازی مدارس، تبلیغ و اطلاع رسانی صورت گرفته است.

نوکنده در خصوص وظایف کارگروه پروژه مهر عنوان کرد: نظارت مستقیم بر روند کلی اجرای پروژه مهر، نظارت بر فضای فیزیکی سالم و بهداشتی مدارس و ثبت نام آسان در آغاز بازگشایی مدارس از وظایف این کارگروه‌ است.

وی هدف از برگزاری پروژه مهر را برنامه محور شدن همه فعالیت‌ها و برنامه ریزی به منظور فراهم کردن زمینه های مناسب و تمهید ساز و کارهای لازم جهت بازگشایی هرچه باشکوه تر مدارس به نحوی که دانش‌آموزان برای ورود به مدرسه لحظه شماری کنند، دانست.

در این جلسه هر کدام از دبیران کمیته های ستاد پروژه مهر به تشریح اقدامات انجام شده در راستای رسیدن به اهداف پروژه مهر پرداختند.

دانش آموز خبرنگار: سونیا کاظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار