توضیح حاجی‌پور درباره بررسی طرح ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش در مجلس

تهران (پانا) - سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس گفت، کمیسیون تلاش می‌کند با پیگیری از هیأت رئیسه این طرح را در اولویت رسیدگی در صحن مجلس قرار دهد.

کد مطلب: ۱۳۰۶۵۲۳
لینک کوتاه کپی شد
توضیح حاجی‌پور درباره بررسی طرح ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش در مجلس

رضا حاجی‌پور ضمن رد برخی شایعات مبنی بر خروج طرح ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش از دستور کار مجلس، عنوان کرد: این طرح به هیچ عنوان از دستور کار مجلس خارج نشده و پس از دوره بازدید نمایندگان از حوزه‌های انتخابیه در دستور صحن مجلس قرار خواهد گرفت.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با توجه به اهمیت و ضرورت ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش، این طرح در کمیسیون آموزش مجلس تدوین و مصوب شده است، افزود: ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پروش از روز نخست، یکی از دغدغه‌های اصلی کمیسیون آموزش و مجلس یازدهم بوده و در صدد هستیم این طرح هرچه سریع‌تر در دستور کار مجلس قرار گیرد.

وی با اشاره به در پیش بودن اول مهرماه و ضرورت تأمین نیروی انسانی برای برگزاری کلاس‌های درس به صورت حضوری، اضافه کرد: امیدواریم تدابیر وزارت آموزش و پرورش برای شروع مهرماه مناسب باشد و از سال ۱۴۰۲ نیز با تصویب این طرح، دیگر نگرانی بابت کلاس‌‎های خالی از معلم وجود نداشته باشد.

حاجی پور یادآور شد: این طرح به دلیل تقاضای معلمان غیر رسمی آموزش و پرورش پیگیری خواهد شد و تلاش می‌کنیم با اولویت رسیدگی در صحن علنی مجلس قرار گیرد.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تأکید کرد: این طرح، یکی از طرح‌های مهم کمیسیون آموزش به شمار می‌آید که به دنبال تصویب آن در صحن مجلس هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار