رئیس سازمان دانش‌آموزی استان گلستان:

سازمان دانش‌آموزی تجلی گاه خلاقیت دانش‌آموزان برای فردای بهتر است

مشهد (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان گلستان، ضمن تسلیت ایام ماه محرم و صفر، گفت شرکت دانش‌آموزان در اردوگاه‌های قطبی روحیه جمع پذیری، قانونمندی و آشنایی با دوستان جدید را می‌آموزند و در واقع سازمان دانش‌آموزی تجلّی گاه خلاقیت دانش‌آموزان برای فردای بهتر است.

کد مطلب: ۱۳۰۶۲۴۱
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی تجلی گاه خلاقیت دانش‌آموزان برای فردای بهتر است

مریم سلطانی در مراسم افتتاحیه اردوهای قطبی گلستان، اظهار کرد: همانطور که اطلاع دارید، بایستی اردو را بخشی از جریان تعلیم و تربیت دانست و به دور از فضاهای بسته کلاس و مدرسه، اردو می تواند محیط غنی برای رشد، کسب اطلاعات و مهارت های دانش آموز به حساب آید و در حوزه های اساسی تربیتی اثربخش باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اهداف اصلی اردو می تواند به رشد شخصیت متعالی افراد در جنبه های مختلف کمک کند، گفت: همچون روحیه جمع پذیری، قانونمندی و آشنایی با دوستان جدید، آشنایی با فرهنگ های بومی شهر و استان های مختلف است و همچنین کسب تجربه و مهارت های زندگی دست جمعی، تقویت روحیه و اعتماد به نفس و هم زیستی در شرایط خارج از زندگی معمولی خانواده و حتّی دانش آموزان در این اردو با شرکت در نماز جماعت و محفل انس با قرآن، سبب تقویت روحیه دینی آنان می شود و در واقع سازمان دانش آموزی تجلّی گاه خلاقیت دانش آموزان برای فردای بهتر است.

رئیس سازمان دانش آموزی استان گلستان پایان با اظهار امیدواری، گفت: با برنامه های آموزشی و اوقات فراغتی که برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است و همچنین با حضور اساتید و مربیان پیشکسوت سازمان دانش آموزی، انشالله بتوانید شما دانش آموزان بهترین بهره را از روزها و لحظه های اردو ببرید.

این افتتاحیه اردوهای قطبی گلستان با حضور دانش آموزان استان خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، مازندران و دانش آموزان استان گلستان در اردوگاه صالحین سپاه نینوا برگزار شد.

دانش آموز خبرنگار: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار