معاون فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی در اردوی قطبی شهرستانهای تهران:

هدف اردوهای قطبی سازمان دانش‌آموزی، تربیت معرفتی دانش‌آموزان است

تهران (پانا) - معاون فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی گفت هدف اردوهای قطبی سازمان دانش‌آموزی تربیت معرفتی و جهادی دانش‌آموزان طبق بیانیه گام دوم انقلاب است.

کد مطلب: ۱۳۰۶۲۱۶
لینک کوتاه کپی شد
هدف اردوهای قطبی سازمان دانش‌آموزی، تربیت معرفتی دانش‌آموزان است

در مراسم افتتاحیه اردوی ملی قطب یک دختران که با حضور معاون فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران، مدیر سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های تهران، معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و سایر مسئولین در اردوگاه شهید مصطفی خمینی دماوند برگزارشد، رحمت رضایی، معاون فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی کشور اظهار کرد: خوشحالم که توفیق گردهمایی اردویی بزرگ سازمان دانش‌آموزی در راستای ۵ اردوی قطبی در سراسر کشور رقم خورد و بعد از گذشت ۳ سال که درگیر کرونا بودیم، توانستیم این اردو را رقم بزنیم.

وی گفت: اردوهای اعضای سازمان دانش‌آموزی دارای مرام‌نامه و قوانینی هستند و اهداف کلی و جزئی برای آن تعیین شده است که قطعا مبتنی بر سند تحول بنیادین و شش ساحت تربیتی و بیانیه گام دوم انقلاب است که از سوی وزارت آموزش و پروش ترسیم شده و چندین سال است که طبق این روال حرکت می‌کنیم.

رضایی، خاطر نشان کرد: لازمه کار اردویی این است که منظم باشد. از نشستن تا حرکت‌ها و برنامه‌ریزی‌ها، همگی باید نظم داشته باشد. یک کار تشکیلاتی تربیتی و جهادی باید تقسیم وظایف داشته باشند. از همین جهت در اردوهای آموزشی و تربیتی هم شاهد آن هستیم. کسی که کار تشکیلاتی جهادی می‌کند باید ارتباط و اتصال و زنجیره‌ای کار کردن را در دستور کار خود قرار دهد. هرکار دارای سلسله مراتب است که تمام آنها به هم متصل‌ هستند.

وی افزود: هدف اردوهای دانش‌آموزی، تربیت معرفتی است و از طریق همین اردوهای جهادی و تربیتی به این مهم دست خواهیم یافت.

رضایی افزود: سازمان دانش آموزی در اردوهایی که به صورت قطبی برگزار می کند به دنبال افزایش معرفت تربیتی دانش‌آموزان است.

دانش‌آموز خبرنگار: نازنین زهرا افراه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار