قریب به 10 عنوان برنامه فرهنگی و هنری در قطب 5 اردوی‌های قطبی سازمان دانش‌آموزی برگزار شد

ارومیه (پانا) - مسئول کمیته فرهنگی و فوق برنامه قطب 5 اردوی‌های قطبی اعضای دختر سازمان دانش‌آموزی گفت قریب به 10 عنوان برنامه فرهنگی، هنری و فوق برنامه در قطب 5 اردوهای قطبی اعضای سازمان دانش‌آموزی کشور در ارومیه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۰۵۶۸۴
لینک کوتاه کپی شد
قریب به 10 عنوان برنامه فرهنگی و هنری در قطب 5 اردوی‌های قطبی سازمان دانش‌آموزی برگزار شد

جیران رزاقی در گفت و گوی با پانا با بیان اینکه در طول مدت برگزاری قطب 5 اردوی های قطبی سازمان دانش آموزی قریب به 10عنوان برنامه توسط کمیته فرهنگی و فوق برنامه برنامه ریزی و اجرا شده است، ادامه داد: برگزاری محفل انس با قرآن کریم، نشست جهاد تبیین با محوریت جنگ تحمیلی و دفاع مقدس، حضور در یادمان شهدای گمنام ارومیه و تجدید میثاق با شهدای معزز انقلاب اسلامی، مداحی و سینه زنی بمناسبت ایام ماه محرم، برپائی نمازهای جماعت و مسابقات فرهنگی و مذهبی بین الصلاتین، برخی از این برنامه ها بودند.

وی با اشاره به اینکه در راستای شاداب سازی فضای اردو شاهد برگزاری مسابقات ورزشی متعددی در اردو بودیم، اظهار داشت: مسابقات طناب زنی، طناب کشی و بازیهای بوی و محلی از جمله برنامه های فوق برنامه و ورزشی در این راستا بود.

رزاقی به برگزاری برنامه کوهپیمایی در محل پارک جنگلی شهرستان ارومیه اشاره کرد و افزود: در راستای اجرای برنامه های شاداب سازی و ورزشی شاهد حضور شرکت کنندگان قطب 5 اردوی های قطبی سازمان دانش آموزی در برنامه کوهپیمایی و حضور در یادمان شهدای گمنام ارومیه بودیم.

وی فعالیت رادیو اردو در قطب 5 اردوی های قطبی سازمان دانش آموزی را از دیگر نقاط قوت این اردو برشمرد و گفت: اجرای مصاحبه های مختلف زنده با شرکت کنندگان در اردو، پخش تلاوت قرآن و اذان دانش اموزان از برجسته ترین فعالیت ها در این بخش بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار