رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر: 

فرآیند مصاحبه تخصصی و گزینش داوطلبان دانشگاه فرهنگیان آغاز شد

بوشهر(پانا) - رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر از آغاز فرآیند مصاحبه تخصصی و گزینش داوطلبان چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۵۶۳۲
لینک کوتاه کپی شد
فرآیند مصاحبه تخصصی و گزینش داوطلبان دانشگاه فرهنگیان آغاز شد

رضا درویشی ضمن آرزوی سربلندی برای پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان و قبولی در فرآیند جذب دانشگاه فرهنگیان اظهارکرد: «سهمیه استان بوشهر امسال 394 نفر است که در این راستا 741 نفر داوطلب برای انجام فرآیند مصاحبه تخصصی دعوت به مصاحبه شده اند.»
رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت:« از تعداد 741 نفر داوطلب دعوت به مصاحبه 521 نفر دختر و 220 نفر پسر هستند.»
درویشی فرآیند مصاحبه تخصصی و گزینش را در انتخاب معلمان شایسته برای آموزش نسل آینده امری بایسته و ضروری دانست و بیان کرد: «مصاحبه تخصصی و گزینش از این داوطلبان از دوشنبه 7 شهریور ماه آغاز شده و تا پایان روز دوشنبه 14 شهریور ماه ادامه دارد.»
وی تصریح کرد: دوشنبه و سه شنبه از برادران داوطلب چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان مصاحبه تخصصی و گزینش به عمل آمد و از روز چهارشنبه 9 شهریور ماه تا یکشنبه 13 شهریورماه خواهران برای مصاحبه و گزینش به پردیس علامه طباطبایی بوشهر و مدرسه امید انقلاب مراجعه خواهند کرد.
درویشی خاطرنشان ساخت: همچنین در روز چهارشنبه 14 شهریور ماه داوطلبانی که در طول این مدت به دلایل مختلف از فرآیند مصاحبه تخصصی و گزینش جا مانده اند، فرصتی برای آنها فراهم شده تا در این روز مصاحبه و گزینش شوند.
وی با بیان اینکه تمام فرآیند مصاحبه و گزینش معرفی شده‌ها با اجرای دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، تاکید کرد: هم اکنون حداکثر سن ورود به دانشگاه فرهنگیان در دوره کارشناسی پیوسته 24 سال است.
درویشی با اشاره به اینکه رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی مانند استفاده از ماسک برای داوطلبان در هنگام ورود به محل برگزاری مصاحبه الزامی است، متذکر شد: در سال تحصیلی 1401 - 1402 دانشجومعلمان در پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر در 4 رشته تحصیلی آموزش ابتدایی، آموزش تربیت بدنی، آموزش زبان انگلیسی و مشاوره و راهنمایی مشغول به تحصیل خواهند شد.
رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر در پایان گفت: قبول شدگان نهایی که رشته تحصیلی آنها در پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر وجود ندارد، در پردیس های دانشگاه فرهنگیان در دیگر استان های کشور مشغول به تحصیل خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار