دبیر ستاد راهبردی تحول دولت:

کابینه سیزدهم نخستین دولت در اجرایی کردن اصل ۱۳۴ قانون اساسی است

تهران (پانا) - دبیر ستاد راهبردی تحول و مسئول رصد و پایش سند تحول دولت گفت دولت سیزدهم، نخستین دولت در اجرایی کردن اصل ۱۳۴ قانون اساسی است که خط مشی و برنامه عملی خود را ابلاغ کرد.

کد مطلب: ۱۳۰۵۵۹۳
لینک کوتاه کپی شد
کابینه سیزدهم نخستین دولت در اجرایی کردن اصل ۱۳۴ قانون اساسی است

اسماعیل سقاب اصفهانی در حساب کاربری خود در اینستاگرام نوشت: دولت سیزدهم، اولین دولت بود که اصل ۱۳۴ قانون اساسی را اجرایی کرد و خط مشی و برنامه عمل دولت را ابلاغ کرد.

دبیر ستاد راهبردی تحول و مسئول رصد و پایش سند تحول دولت افزود: این دولت، برنامه‌دارترین دولت است و خود را مکلف به حل ۱۳۴ چالش اصلی کشور کرده است.

وی تاکید کرد: دولت برای گرفتار نشدن در چاله های روزمرگی و اقدامات جزیره‌ای، سند تحول دولت را تهیه کرد. سند تحول دولت، نقشه کلان عمل دولت است و تمام اقدامات اصلی با زمانبندی در آن درج شده است.

سقاب اصفهانی با بیان اینکه انتشار عمومی برنامه های دولت الزام قانونی نداشت اما رئیس جمهور با شفافیت کامل آن را انتشار عمومی داد، تصریح کرد: این امر موجب شد تا مردم همه برنامه‌های دولت را بدانند و از مسئولان مطالبه کنند.

وی خاطرنشان کرد: سند تحول دولت عملیاتی است و برخی از اقدامات آن تاکنون اجرایی شده است و سایر اقدامات در حال رصد است. نظارت ستادی رئیس جمهور، برای رصد و پایش آخرین وضعیت عملکرد دستگاه در اجرایی‌سازی سند تحول دولت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار