وزیر آموزش‌و‌پرورش در جمع مردم شهرستان بن استان چهارمحال‌و‌بختیاری؛

پژوهش‌سراهای وزارت آموزش و پرورش در سراسر کشور به خانه‌های خلاق تبدیل می‌شوند

آغاز دوباره طرح تغذیه رایگان، بیمه همگانی، اجرای رتبه‌بندی فرهنگیان و برگزاری مسابقات علمی، فرهنگی و ورزشی ویژه فرهنگیان بعد از ۱۱ سال وقفه

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش با گرامی‌داشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت هدایت دانش‌آموزان به سمت‌وسوی فعالیت‌های مهارت‌محور در دستور کار قرار می گیرد.

کد مطلب: ۱۳۰۵۴۵۲
لینک کوتاه کپی شد
پژوهش‌سراهای وزارت آموزش و پرورش در سراسر کشور به خانه‌های خلاق تبدیل می‌شوند

یوسف نوری روز دوشنبه در آیین افتتاح و بهره‌برداری طرح‌های هفته دولت‌ در شهرستان بن تاکید کرد: شهیدان رجایی و باهنر ۲ معلم بودند و در کمتر از دو ماه الگویی را خلق کردند که مبنایی برای اداره کردن تربیتی دولت کریمه است.

به گفته وی، این ۲ شهید دولت تربیتی را نهادینه‌ کردند چون این شهدا در امور تربیتی فعالیت داشتند‌.

نوری افزود: احساس می‌کنم فرهنگ کارآفرینی در این منطقه ضعیف است و آمادگی لازم برای ارتقای کیفی و کمی مراکز آموزش با هدف حرکت به سمت‌وسوی فعالیت‌های مهارت‌محور وجود دارد.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: پژوهش‌سراهای وزارت آموزش و پرورش در سراسر کشور به خانه‌های خلاق تبدیل می‌شود.

وی یادآور شد: در صورت وجود زیرساخت‌ها و فراهم بودن شرایط، آمادگی لازم برای راه‌اندازی مدارس معارف در شهرستان بن وجود دارد.

نوری اظهار داشت: دولت سیزدهم تلاش‌های زیادی برای رفع محرومیت دارد و در همین راستا دولت توانسته اقدامات مطلوبی را انجام دهد.

وی از آغاز دوباره طرح تغذیه رایگان، بیمه همگانی، اجرای رتبه‌بندی فرهنگیان و برگزاری مسابقات علمی، فرهنگی و ورزشی ویژه فرهنگیان بعد از ۱۱سال وقفه نیز خبر داد.

در سفر وزیر آموزش‌و‌پرورش به شهرستان بن استان چهارمحال‌و‌بختیاری ۱۱طرح افتتاح شد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار