مدیر آموزش و پرورش خلیل‌آباد:

مدارس برای دانش‌آموزان باید قرارگاه باشد

دو پروژه آموزش و پرورش خلیل‌آباد با اعتبار ۵۵۰ میلیون تومان در هفته دولت افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید

خلیل‌آباد (پانا)- مدیر آموزش و پرورش شهرستان خلیل‌آباد، گفت یکی از اهداف مهم طرح شهید‌سلیمانی در حوزه تعلیم و تربیت این است که با انجام اقدامات تربیتی فرهنگی، مدارس از رویکرد فرارگاه به رویکرد قرارگاه تبدیل شوند تا هیچ زمانی دانش‌آموزان از مدرسه گریزان نباشند و برای بازگشت به مدرسه، لحظه‌شماری کنند.

کد مطلب: ۱۳۰۵۴۰۳
لینک کوتاه کپی شد
مدارس برای دانش‌آموزان باید قرارگاه باشد

علیرضا برمکی در مراسم افتتاح اولین زمین چمن مصنوعی درون مدرسه ای شهرستان خلیل آباد، گفت: خداوند متعال را شکرگذاریم، امروز شاهد افتتاح اولین زمین چمن درون مدرسه ای در سطح شهرستان هستیم.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت خلیل آباد در ادامه بیان کرد: یکی از اهداف مهم طرح شهید سلیمانی در حوزه تعلیم وتربیت این است که با انجام اقدامات تربیتی فرهنگی، مدارس از رویکرد فرارگاه به رویکرد قرارگاه تبدیل شوند و اگر توانستیم مدرسه را به محیط امن و پر از آرامش و جذابیت تبدیل کنیم، آنگاه مفهوم قرارگاه، عینیت پیدا می کند و دانش آموزان ما بعنوان آینده سازان فردای درخشان انقلاب اسلامی، هیچ زمانی از مدرسه گریزان نخواهند بود و برای بازگشت به مدرسه، لحظه شماری می‌کنند.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان خلیل آباد، افزود: اولین زمین چمن مصنوعی درون مدرسه ای در آموزشگاه شهید رحمانی شهر کندر با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان افتتاح و به به بهره برداری رسید و اعتبار این پروژه بزرگ از محل اعتبارات استانی اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش خراسان رضوی و همچنین با کمک های خیرین تأمین شده است که از این عزیزان سپاسگزار هستم.

سالن ورزشی روستای جابوز افتتاح شد

در ادامه پس از افتتاح سالن چمن مصنوعی، کف پوش و ضربه گیر سالن چند منظوره مدرسه شهید طاهری روستای جابوز خلیل آباد با اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان افتتاح شد و به بهره برداری رسید. در اجرای این پروژه ورزشی فرهنگی که با کمک اولیا مدرسه، فرهنگیان، خیرین و اعتبارات دولتی هزینه شده است، دانش آموزان از این به بعد می توانند در این مکان، اوقات فراغت خود را در حوزه ورزش سپری کنند و دیگر به شهرستان خلیل آباد برای اوقات فراغت خود در حوزه ورزشی که راه طولانی است، مراجعه نکنند.

مراسم افتتاحیه پروژه های اداره آموزش و پرورش خلیل آباد در هفته دولت با حضور مدیرکل جذب سرمایه استانداری خراسان رضوی، فرماندار، امام جمعه خلیل آباد، مدیر آموزش و پرورش و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان برگزار شد.

دانش آموز خبرنگار: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار