افتتاحیه‌های آموزش و پرورش شهرستان گلبهار در هفته دولت

گلبهار (پانا) - در راستای افتتاحیه‌های هفته دولت ، آموزش و پرورش شهرستان گلبهار با حضور مدیر اداره تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی و معاون سیاسی و امنیتی فرماندار این شهرستان اقدام به افتتاح هنرستان شهید سردار قاسم سلیمانی و دو مجموعه زمین چمن مصنوعی کرد.

کد مطلب: ۱۳۰۵۳۴۱
لینک کوتاه کپی شد
افتتاحیه‌های آموزش و پرورش شهرستان گلبهار در هفته دولت

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گلبهار در جریان افتتاح هنرستان مزین به نام سردار دلها شهید سلیمانی خاطر نشان کرد: این هنرستان شامل ۱۰ کلاس، ۱۲ کارگاه و رشته های تاسیسات، مکانیک خودرو و نرم افزار با ظرفیت ثبت نام ۴۵۰ نفر و ظرفیت هر کلاس ۳۵ نفر میباشد . تجهیز کردن هنرستان ها بسیار کار سخت تری نسبت به ساختن آن است و علت تاکید وزیر بر تجهیز کردن هنرستان ها به این علت بود و به همین علت اعتبارات تجهیز کردن هنرستان ها از ساخت آن بیشتر است .

محمود رضوانی کیا افزود: در این دولت سعی بر این شد کار نمادین انجام نشود و هرگاه که همه چیز تکمیل و مجهز شد آن را افتتاح کنیم.

وی در ادامه افتتاح های صورت گرفته ، در خصوص زمین چمن های مصنوعی تکمیل شده بیان کرد: اعتبار ۱۵۰ میلیون تومانی برای هر زمین ورزشی در نظر گرفته شد که بحث مربوط به زیرسازی و فنس هم شامل می‌شد که در مجموع با اعتبار ۲۰۰ میلیون کامل شد.توجه به یکسری مباحث مثل شیب زمین ، بارندگی و خیلی مسائل دیگر باعث شد یک مجموعه کامل و آماده داشته باشیم .

مدیر تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار کرد : بعد از مدت ها با توجه به فزونی جمعیت گلبهار ، در طرح شهید سلیمانی قرار بر این شد که هر شهر یک چمن مصنوعی به آن اختصاص یابد اما گلبهار در این زمینه پیشرو شد و شامل ۲ عدد زمین چمن مصنوعی شد ، اما هنوز تا رسیدن به وضع مطلوب فاصله داریم.

حسن محمدزاده در ادامه تشریح کرد : میزان سرانه فضا ورزشی برای هر دانش آموز یک متر مربع در نظر گرفته شده اما در استان خراسان رضوی این عدد هجده صدم متر مربع است و از این لحاظ استان رتبه بیستم را دارد و در گلبهار این میانگین یک دهم متر مربع است

درجریان این مراسم از دانش آموز گلبهاری رضا حضرتی که موفق به کسب مقام دوم کشور در مسابقات جودو دانش آموزی شده بود تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار