بهره‌برداری از طرح‌های گازرسانی به ۲ شهر، ۸۴ روستا و ۳۵۰ طرح صنعتی در فارس

شیراز (پانا) - مدیرعامل شرکت گاز استان فارس، با اشاره به اینکه امروز با افتتاح طرح‌های گازرسانی، بهره‌مندی شهری گاز استان فارس، به ۹۹.۴ درصد و ضریب بهره‌مندی روستایی نیز به ۹۳.۸ درصد می‌رسد، از افتتاح طرح‌های گازرسانی ۲ شهر، ۸۴ روستا، ۳۵۰ طرح صنعتی عمده و جزء در فارس با اعتبار ۱۳۶۰ میلیارد تومان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۴۸۶۵
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌برداری از طرح‌های گازرسانی به ۲ شهر، ۸۴ روستا و ۳۵۰ طرح صنعتی در فارس

علی‌اکبر میدان‌شاهی، امروز در آیین بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های گازرسانی در هفته دولت که با حضور وزیر نفت به صورت ویدئو کنفرانس و همزمان با سایر استان‌ها برگزار شد، با اشاره به اینکه در این طرح یک هزار و ۶۰۰ کیلومتر شبکه‌گذاری شده است، گفت: با افتتاح این طرح‌ها ۱۴ هزار ۵۰۰ خانوار از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

وی در ادامه از آغاز عملیات اجرایی و کلنگ‌زنی شبکه‌گذاری و انتقال گاز در ۸۸ روستا و ۴۵۰ طرح صنعتی عمده و جزء در هفته دولت ۱۴۰۱ ، خبر داد و اظهار کرد: برای مجموع پروژه‌های قابل افتتاح در این هفته و کلنگ‌زنی‌های ذکرشده، سرمایه‌گذاری ۲ هزار ۳۷۴ میلیارد تومان تخصیص داده شده است.

وی در ادامه در ارائه گزارشی یکساله از عملکرد این شرکت گفت: در دولت سیزدهم و از مردادماه ۱۴۰۰ تاکنون در استان فارس، گازرسانی به دو شهر جویم و عمادشهر، ۱۰۶ روستا، ۶۵۰ واحد صنعتی انجام شده است و در همین راستا ۶۶ هزار و ۵۲۰ مشترک جدید به مجموع یک میلیون و ۶۶۴ هزار و ۳۷۹ مشترک استان افزوده شده است.

میدان‌شاهی ادامه داد: در یک‌سال گذشته این شرکت با شبکه‌گذاری یک هزار و ۹۵۶ کیلومتر، لوله‌گذاری و شبکه‌گذاری این استان به ۳۲ هزار و ۶۶۱ کیلومتر رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس، با اشاره به عملکرد شرکت گاز استان فارس در سیستان و بلوچستان به عنوان استان معین، از اتمام گازرسانی به شهر خاش و کارخانه سیمان آن شهر با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان خبر داد و افزود: عملیات اجرایی گازرسانی به شهرهای میرجاوه، ریگ ملک، نوک آباد و ده رئیس با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان آغاز شده است.

میدان‌شاهی ادامه داد: گازرسانی به شهر اسماعیل‌آباد و ۹۳ روستای این استان در حال اجرا است و با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان، تاکنون پیشرفت ۸۰ درصدی داشته است.

مراسم افتتاح از طرح‌های گازرسانی فارس، با حضور فرزند یکی از شهدای مدافعان حرم استان فارس و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس و وزیر نفت به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار