نائب رئیس مجمع اعضا و مربیان و عضو شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران:

سازمان دانش‌آموزی، نهادی دانش‌آموز‌محور با قابلیت پرورش استعدادهای گوناگون است

شهرری (پانا) - نائب رئیس مجمع اعضا و مربیان و عضو شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران، شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی را یکی از مهم‌ترین و بالاترین ارکان این سازمان برشمرد.

کد مطلب: ۱۳۰۴۷۸۱
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی، نهادی دانش‌آموز‌محور با قابلیت پرورش استعدادهای گوناگون است

حمیدرضا رحیمی، نائب رئیس مجمع اعضا و مربیان و عضو شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران درباره ترکیبات اعضای استانی نشست شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی اظهار کرد: مدیرکل آموزش و پرورش استان به عنوان رئیس شورا، معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل استان به عنوان نایب رئیس شورا، رئیس سازمان دانش‌آموزی استان به عنوان دبیر شورا، نماینده تام الاختیار امام جمعه استان، نماینده تام الاختیار استاندار، مدیرکل صدا و سیما استان، مدیرکل ورزش و جوانان، رئیس و نائب رئیس مجمع اعضا و مربیان پسر، عضو مجمع اعضای دختران و همچنین یکی از نمایندگان مجلس دانش‌آموزی. این‌ها ترکیبات استانی اعضای شورای برنامه‌ریزی هستند که در جلسات و نشست‌های شورای فصلی سازمان حضور دارند.

رحیمی بیان کرد: سازمان دانش‌آموزی فعالیت‌های متعددی در بحث‌های مختلف دارد، بارزترین رکن‌های این سازمان می‌تواند به مجلس دانش‌آموزی، ‌خبرگزاری پانا و ... اشاره کرد که به الطاف الهی، دانش‌آموزان بسیاری را جذب خود کرده است.

وی گفت: یکی از خصوصیات سازمان دانش‌آموزی این است که سازمان مختص به دانش‌آموزان است و تمامی کار‌ها و فعالیت‌ها توسط خود دانش‌آموزان انجام می‌شود.

حمیدرضا رحیمی خاطرنشان کرد: از وظایف شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی می‌توان به بررسی برنامه‌های سالانه این سازمان اشاره کرد که دانش‌آموزان در شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی در تصمیمات و مصوبات دخالت دارند و از طرح‌ها و نظرات دانش‌آموزان هم در این شورا استفاده می‌شود.

نائب رئیس مجمع اعضا و مربیان و عضو شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی شهرستانهای استان تهران، شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی را یکی از مهم‌ترین و بالاترین ارکان این سازمان دانست و خاطرنشان کرد: شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی یکی از مهم‌ترین و بالاترین ارکان این سازمان است، که بر طبق ماده ۱۲ اساس‌نامه سازمان دانش‌آموزی، شورای برنامه‌ریزی شکل گرفته‌‌ است و می‌بایست این شورا در هر فصل یک نشست با حضور مسئولان برگزار کند.

وی افزود: شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی وظیفه دارد که در راستای اهداف سازمان از جمله زمینه‌سازی تعلیم و تربیت اسلامی دانش‌آموزان در ابعاد مختلف فردی و اجتماعی برای کسب فضایل اخلاقی و کمالات انسانی بر اساس تعالیم اسلامی کار‌های متعدد دیگری هم انجام دهد.

‌در اولین نشست فصلی شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی شهرستانهای استان تهران، حمیدرضا رحیمی نایب رئیس مجمع اعضا و مربیان سازمان دانش آموزی شهرستانهای استان تهران به عنوان عضو شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی شهرستانهای استان تهران از سوی مسعود بهرامی، مدیر کل آموزش و پرورش و رئیس شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی شهرستانهای استان تهران منصوب شد.

دانش‌آموز خبرنگار: زهرا هاشم‌زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار