مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان:

هدف اصلی سازمان دانش‌آموزی پرورش دانش‌آموز تراز انقلابی است

گلستان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان در افتتاحیه اردوهای قطبی سازمان دانش‌آموزی استان گلستان از رویکردهای جدید سازمان دانش‌آموزی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۴۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد
هدف اصلی سازمان دانش‌آموزی پرورش دانش‌آموز تراز انقلابی است

افتتاحیه اردوهای قطبی سازمان دانش آموزی استان گلستان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان و معاونت پرورشی فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد.

در ابتدا سیدرضا نظری، مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان بیان کرد: خدا را شاکریم که رویکرد در سازمان دانش آموزی تغییر کرده است و قطعا این رویکرد جدید، دانش آموز را به مقصد اصلی که تربیت دانش آموز تراز انقلابی است، سوق می‌دهد. سازمان دانشآموزی رسالت های بسیار زیادی دارد که اگر تمامی ساحت های این رسالت انجام پذیرد، می‌توانیم یک شهروند خوب به جامعه تحویل بدهیم،چرا که دنیا به دنبال این است که بتواند یک شهروند خوب تربیت کند و نتیجه این تربیت صحیح،یک دانش آموز تراز انقلابی است.

وی ادامه داد: با شناخت آداب و رسوم،فرهنگ ها، نمادها و هنجارهای استان های مختلف یک هویت ملی میان دانش آموزان شکل می‌گیرد، بنابراین یکی از نهادهایی که می‌تواند هویت ملی را در دانش آموزان زنده کند،سازمان دانش آموزی است و برگزاری این اردوها این امر را ساماندهی می‌کند. در اردوهای قطبی باید تمامی ساحت های سند تحول بنیادین پابرجا باشد؛ به طوری که خانواده دانش آموز پس از برگشت او از سفر متوجه تحول رفتارهای دانش آموز تراز انقلابی بشوند.

در ادامه معاونت پرورشی فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: گلستانی ها نگین ایران هستند. موضوع مشخصی که در این اردوها بسیار ارزشمند است،قرار گرفتن ۵ استان با آداب و رسوم مختلف است، چرا که بین تمامی دانش آموزان همدلی همفکری و همکاری وجود دارد و این برای ما و شما دانش آموزان بسیار ارزشمند است.دانش آموزان پیشتاز در این اردوها باید از تجربه‌های اساتید و مربیان خود استفاده کرده و از آنها الگوبرداری کنند تا بتوانند به درستی مسئولیت پذیری، نظم اجتماعی و همکاری گروهی را یاد بگیرند.

وی تاکید کرد: برای تمامی دانش آموزان در سراسر کشور آرزوی سربلندی و توفیق روزافزون داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار