رئیس جدید اداره‌ تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی آموزش و پرورش فارس منصوب شد

شیراز(پانا)-معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس گفت:توجه به نهضت مدیریت بهینه کلاس و فضاهای تربیت بدنی باعث ارتقا نشاط و سلامت جامعه می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۰۴۶۳۳
لینک کوتاه کپی شد
رئیس جدید اداره‌ تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی آموزش و پرورش فارس منصوب شد

سیدکاظم حسینی در آیین تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: باید کلاس درس تربیت بدنی بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس ضمن اشاره به اثرات طرح های مختلف و ادامه ی آن ها گفت: طرح های شهید سلیمانی، کوچ، مدرسه و حیاط پویا و المپیاد و جشنواره ها قسمتی از برنامه هایی بود که در مقاطع مختلف اجرا و نتایج مطلوبی حاصل شد.
حسینی با تاکید بر همگانی شدن ورزش در مقاطع مختلف تحصیلی افزود: آموزش شطرنج و طناب زنی در همه ی مقاطع می تواند در علاقه مندی دانش آموزان به ورزش و ارتقاء سلامت جسم و روان موثر باشد.
وی تاکید کرد: نهضت استانی مدیریت بهینه ی فضاهای دانش آموزی و تجهیز آن ها در دستور کار قرار دارد و باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات دکتر آیت الله دهقان رئیس قدیم اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی اداره کل آموزش و پرورش فارس که قبلا به عنوان عضو هیات رییسه فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور انتخاب شده، ابوذر زیدآبادی نژاد بعنوان رئیس جدید این اداره منصوب شد.
زیدآبادی نژاد دارای مدرک کارشناس ارشد تربیت بدنی و علوم ورزشی از دانشگاه شهید رجایی تهران است و در کارنامه کاری اش، دبیر درس تربیت بدنی درودزن، شهر ری و منطقه 5 تهران، مدیر مجموعه ورزشی شهید مطهری شیراز، کارشناس تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش فارس، کارشناس هنرستانهای تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش، رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان فارس، مدیر مجموعه ورزشی بعثت اداره کل آموزش و پرورش فارس دیده می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار