با حضور وزیر بهداشت؛

93 طرح شهرستان سمنان با 6.2 هزار میلیارد ریال افتتاح شد

سمنان (پانا) - مراسم افتتاح همزمان 93 پروژه عمرانی و اقتصادی شهرستان سمنان با اعتبار 6 هزار و 280 میلیارد ریال، در بخش‌های راه، بهداشت و درمان، شهرداری، حمل و نقل و راهداری و… به صورت متمرکز، با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همزمان با دومین روز از هفته دولت، برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۰۴۲۲۷
لینک کوتاه کپی شد
93 طرح شهرستان سمنان با 6.2 هزار میلیارد ریال افتتاح شد

فرماندار سمنان روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان سمنان با حضور بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در تالار شهید مطهری سمنان گفت: 103 طرح عمرانی و اقتصادی این شهرستان با اعتبار هفت‌هزار و 780 میلیارد ریال در هفته دولت امسال بهره‌برداری و کلنگ‌زنی می‌شود که از مجموع طرح‌های آماده بهره‌برداری در هفته دولت امسال در شهرستان سمنان، 89 طرح عمرانی و چهار طرح اقتصادی است.

محمد بهرامی با بیان اینکه 58 فرصت شغلی با افتتاح چهار طرح‌ اقتصادی شهرستان سمنان در هفته دولت ایجاد شد، اظهار کرد: از مجموع طرح‌های آماده بهره‌برداری و کلنگ‌زنی در هفته دولت امسال در شهرستان سمنان، عملیات اجرایی 10 طرح با اعتبار یکهزار و 500 میلیارد ریال هفته دولت امسال در شهرستان سمنان آغاز شد که بیمارستان سوانح سوختگی، مدرسه 12 و شش کلاسه و پروژه‌های راهسازی و… در زمره مهمترین طرح‌های افتتاح شده امروز در شهرستان هستند.

وی طرح توسعه فاز انسانی شرکت رویان دارو را یکی از مهمترین پروژه های شهرستان عنوان کرد و گفت: این شرکت یکی از افتخارات استان محسوب می شود که تاکنون داروهای حیوانی را تولید می کرده و توانسته با نمایندگی که از کشورهای اروپایی کسب کرده است، داروهای انسانی را هم داشته باشد.

فرماندار سمنان با عنوان این مطلب که این شرکت داروهایی را برای اولین بار تولید خواهد کرد، افزود: این پروژه توسط وزیر بهداشت افتتاح خواهد شد و خط تولید داروهای انسانی شرکت رویان‌دارو با سرمایه‌گذاری 250 میلیارد تومان به مناسبت هفته دولت به بهره‌برداری رسیده است.

در نشست شورای اداری استان و شهرستان سمنان، همراه با آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 103 پروژه عمرانی و اقتصادی شهرستان سمنان با حضور عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان و عباس گلرو، نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

براساس گزارش‌ها دیدار با خانواده شهید صحافی از شهدای دفاع مقدس، افتتاح طرح‌های عمرانی در بخش‌های مختلف مانند آموزشی، راه و اقتصادی در زمینه دانش‌بنیان‌ها از جمله برنامه‌های وزیر بهداشت به عنوان نماینده دولت سیزدهم در دومین روز از هفته دولت در سمنان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار