اعزام اولین مرحله از کاروان راهیان نور شهرستان گرمی به مناطق عملیاتی شمال‌ غرب کشور

اردبیل (پانا) - اولین مرحله از کاروان راهیان نور دانش‌آموزی شهرستان گرمی به مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور اعزام شدند.

کد مطلب: ۱۳۰۳۹۴۶
لینک کوتاه کپی شد
اعزام اولین مرحله از کاروان راهیان نور شهرستان گرمی به مناطق عملیاتی شمال‌ غرب کشور

در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، اولین مرحله از کاروان راهیان نور دانش آموزی شهرستان گرمی متشکل از دانش آموزان دختر مدارس منطقه، با بدرقه مسئولین شهری عازم مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور شدند.

در این مراسم سرهنگ غفور مظفری، فرمانده سپاه ناحیه گرمی هدف از اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی به مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان و نوجوان بویژه دانش آموزان عنوان کردند.

وی در ادامه با بیان اینکه هیچ فرهنگ و ملتی نمی‌تواند به گذشته خود بی تفاوت باشد، افزود: این فرصت حضور که در این برنامه های فرهنگی برای شما دانش آموزان عزیز فراهم شده در راستای آشنایی با اهداف و نیت خالصانه رزمندگان عزیز است که با احساس مسئولیت و با امکانات محدود، عاشقانه در جبهه ها حاضر و حماسه ساز شدند.

فرمانده سپاه ناحیه گرمی در بخش دیگری از سخنان خود در جمع صمیمی دانش آموزان و اولیای گرامی اظهار کرد: الان در وضعیتی هستیم که دشمن با جنگ نابرابر فرهنگی که برعلیه نظام تدارک دیده و با رسانه هایی که در اختیار دارد در تلاش است تا این ایثار و ازخودگذشتگی ها را از میان بردارد، این حضورارزشمند در راهیان نور و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

گفتنی است که در اولین مرحله از اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی، تعداد 80 نفر از دانش آموزان مدارس منطقه با 2 دستگاه اتوبوس عازم مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور شدند و در طول این دو روز دانش آموزان از یادمان‌های شهیدان باکری، شهید بروجردی و یادمان شهدای ارومیه دیدن خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار