معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد خبر داد:

طرح شهید خرازی با هدف فراگیرسازی ورزش همگانی در ملارد اجرا می‌شود

ملارد(پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد در نشست با رئیس اداره ورزش و جوانان از اجرای طرح شهید خرازی با هدف توسعه و فراگیرسازی ورزش برای دانش‌آموزان و خانواده‌ها خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۳۴۱۱
لینک کوتاه کپی شد
طرح شهید خرازی با هدف فراگیرسازی ورزش همگانی در ملارد اجرا می‌شود

رضا حضرتقلی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد از برگزاری جلسه هماهنگی با اداره ورزش و جوانان ملارد جهت فعال‌سازی سالن دو و میدانی شهیدان مظفر و اجرای طرح شهید خرازی در هفته دولت با حضور رسول ضابطیان، رئیس اداره ورزش و جوانان و مسئولین سالن دو و میدانی خبر داد.

وی گفت: در راستای اجرای اصل سوم و دهم قانون اساسی مبنی بر تربیت‌بدنی رایگان برای تمام سطوح و خانواده‌ها، طرح آزادسازی و مردمی‌سازی مجموعه‌های ورزشی با عنوان طرح شهید خرازی، در شهرستان ملارد نیز با توجه به فضاهای ورزشی موجود و استعدادهای درخشان ورزشی در حال برنامه‌ریزی است.

این مقام مسئول افزود: این طرح با هدف فراگیرسازی و همگانی‌شدن ورزش در تمام گروه‌های سنی و مشارکت خانواده‌ها در انجام فعالیت‌های ورزشی و تقویت خانواده‌های دانش‌آموزان از طریق محیط ورزشی و تربیتی شدن آن‌ها و کاهش آسیب‌پذیری اجتماعی تا پایان سال تحصیلی در تمامی استان‌های کشور اجرا می‌شود.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار