معاون پرورشی و فرهنگی اداره آموزش و پرورش ناحیه ۴ شیراز:

سازمان دانش‌آموزی محلی است برای تربیت همه‌جانبه دانش‌آموزان

شیراز (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره آموزش و پرورش ناحیه ۴ شیراز گفت اگر دانش‌آموزان بتوانند با برنامه‌ریزی مناسب اوقات فراغت خود را با فعالیت‌هایی که هدفمند هستند و در راستای فضایل اخلاقی قرار دارند بگذرانند این کار می‌تواند امری بسیار موثر نسبت به اوقات‌فراغت سال‌های قبل برای دانش‌آموزان باشد.

کد مطلب: ۱۳۰۳۲۲۱
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی محلی است برای تربیت همه‌جانبه دانش‌آموزان

علیرضا لک‌زایی با اشاره به نقش تشکل‌های دانش‌آموزی در پیشبرد اهداف تربیتی آموزش و پرورش و حضور موثر آنها در این حیطه اظهار کرد: تشکل‌های دانش‌آموزی تا به حال توانسته‌اند با فعالیت‌هایی که داشته‌اند و با پویایی و تلاش جوانان و نوجوانانی که در یک سال اخیر روی کار آمده‌اند نشاط‌بخشی دانش‌آموزان را در مدارس توسعه دهند.

وی با اشاره به بخشی از مهمترین فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی گفت: آموختن مهارت‌های زندگی و یاد گرفتن برخی فضایل اخلاقی یکی از مهمترین فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی است که باید روی آن سرمایه‌گذاری بیشتری شود و دانش‌آموزان وقت و انرژی بیشتری روی این مباحث بگذارند و تحقیقات لازم را در این زمینه‌ها انجام دهند و صرفا جنبه تبلیغاتی نداشته باشد تا بتوانند در رفتار و سبک زندگی خود تغییرات مثبتی ایجاد کنند.

وی در ادامه افزود: گروه‌های اندیشه‌ورز و اساتید دانشگاه‌ها باید در این زمینه‌ها بیشتر فعالیت کنند و برای دانش‌آموزان وقت بیشتری بگذارند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره آموزش و پرورش ناحیه ۴ شیراز گفت: اگر دانش‌آموزان بتوانند با برنامه‌ریزی مناسب اوقات فراغت خود را با فعالیت‌هایی که هدفمند هستند و در راستای فضایل اخلاقی قرار دارند بگذرانند این کار می‌تواند امری بسیار موثر نسبت به اوقات فراغت سال‌های قبل برای دانش‌آموزان باشد.

وی با اشاره به تاثیرگذاری و نقش سازمان دانش‌آموزی در تربیت دانش‌آموزان گفت: سازمان دانش‌آموزی محلی برای تربیت همه‌جانبه و تقویت ابعاد شش‌گانه ساحت‌های تربیتی برای دانش‌آموزان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار