رئیس بسیج رسانه استان فارس

جبهه رسانه‌ای در استان فارس به معنی واقعی شکل گرفته است

شیراز(پانا)- رئیس بسیج رسانه استان فارس در دیدار صمیمانه نماینده ولی فقیه با اهالی رسانه در استان اظهار کرد اکنون با همراهی تمامی اصحاب رسانه، جبهه رسانه‌ای در استان فارس به معنی واقعی کلمه شکل گرفته است.

کد مطلب: ۱۳۰۳۱۷۰
لینک کوتاه کپی شد
جبهه رسانه‌ای در استان فارس به معنی واقعی شکل گرفته است

هادی رضایی، عدم پوشش مناسب رسانه‌ای و اطلاع رسانی صحیح فعالیت‌ها در استان را مورد توجه قرار داد و افزود: جلسه آسیب شناسی ریشه‌ای با محوریت آیت الله دژکام نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و با حضور نمایندگان و نخبگان رسانه‌ای شکل بگیرد تا بتوان با رفع مشکلات، فعالیت‌های موثر و عظیم استان هرچه بهتر به دنیا منعکس شود.

رضایی تاکید کرد: انتظار می‌رود اصحاب رسانه در معادلات و تعاملات رسانه‌ای استان تصمیم‌گیر باشند.

وی هدف جبهه رسانه‌ای دشمن را غنا و فرهنگ استان فارس دانست و افزود: موضوع حجاب و عفاف باید در هیات‌های اندیشه‌ورز بررسی شود تا راهکارهای مناسب ایجاد گردد.

او با اشاره به توجه ویژه دشمن انقلاب و رسانه‌های غربی به رخدادهای استان فارس، گفت: موضوع عملیات ویژه دشمن علیه مردم و یا مسئولین استان، نقطه قوت ما است که ما نباید مغلوب عملیات‌های رسانه شویم.

وی تصریح کرد: سعی شد تا برای بررسی مقوله حجاب در بلوار شهید چمران شیراز شورای فرهنگ عمومی تشکیل جلسه دهد اما، با انجام کارهای سلیقه‌ای، تبعات بیشتری به دنبال داشت.

مسئول سازمان بسیج رسانه فارس ضمن تشکر از آیت الله دژکام برای حضور در دیدار صمیمانه با اهالی رسانه استان فارس ، این نشست را نمونه بارزی از جبهه عمل کردن مسئولان و اصحاب رسانه در استان دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار