سخنگوی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی

اهالی رسانه در خط مقدم مبارزات رسانه ای هستند

زنجان (پانا) - سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اصحاب رسانه را سربازان خط مقدم مبارزات رسانه‌ای دانست و گفت دشمن با وارد کردن هجمه‌های رسانه‌ای و ایجاد ناامیدی بین مردم در صدد ممانعت از پیشرفت جامعه اسلامی است که اهالی رسانه و نخبگان این عرصه شهید همت های امروزی هستند.

کد مطلب: ۱۳۰۲۸۲۷
لینک کوتاه کپی شد
اهالی رسانه در خط مقدم مبارزات رسانه ای هستند

سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران به مسئله دستور کار رسانه های بیگانه علیه نظام جمهوری اسلامی پرداخت و گفت: بخش عمده فرآورده و تولیدهای این رسانه‌ها محتوای ضد ایرانی دارد.

وی در ادامه به محتوای رسانه های بیگانه اشاره کرد و گفت: این رسانه ها در صدد هستند برنامه هایی ارائه دهند که نشان دهنده این موضوع باشد که انقلاب اسلامی برای مردم ایران هیچ آورده ای نداشته و ضمن برجسته کردن دوران قبل از انقلاب و همچنین با استفاده از علم روانشناسی و آمار و اقتصاد با بحرانی جلوه دادن وضعیت کشور در صدد آن هستند که بتوانند حس ناامیدی به آینده را در بین مردم ایران گسترش دهند.

وی در ادامه با عنوان اینکه اصحاب رسانه چه وظیفه ای در مقابل هجمه رسانه‌ای خواهند داشت، گفت: اکثر خبرنگاران جوان و قشر عظیمی از جمعیت کنونی کشور شناخت دقیقی از نظام قبل از انقلاب نداشته و آن را به معنای واقعی درک نکرده اند که این کم‌کاری چهل ساله را نشان می‌دهد و باید روشنگری ها در عرصه رسانه ای بیشتر جلوه داده شود.

شریف ادامه داد: خاطرات سفرا و نمایندگان کشورهای بیگانه مستنداتی قوی هستند که نشان دهنده چپاول منابع ایران توسط خاندان پهلوی است. همه مقدرات کشور دست آمریکا و بریتانیا بود که پس از آن ته مانده آن را نیز خاندان پهلوی غارت می کردند که با تحقق انقلاب و قدرت تصمیم گیری امام خمینی (ره) استقلال کنونی در تمام زمینه ها به دست آمد که باید قدردان این استقلال باشیم.

وی در ادامه صحبت‌های خود به خدمات انقلاب اسلامی در طول ۴ دهه به مردم و کشور اشاره کرد و گفت: رسانه های بیگانه سعی در نادیده گرفتن این خدمات داشته و تلاش دارند تا روحیه ناامیدی را به پیکر جامعه تزریق کنند.

شریف با اشاره به اینکه امروز فضای مجازی را به مسیری سوق می دهند که کسی جرات بیان مسائل اعتقادی و دینی و اجتماعی خود را ندارد، عنوان کرد: امروز اگر کسی بخواهد باورها و اعتقادات خود را مطرح کند هجمه های فراوانی بر او وارد می‌شود. امروز دشمن می‌داند که اگر حمله نظامی و امنیتی داشته باشد با چه پاسخی روبرو می شود پس به وارد کردن هجمه‌های رسانه‌ای و ایجاد ناامیدی در مردم اقدام می‌کنند و شهید همت ها و شهید سلیمانی های امروز، اهالی رسانه خواهند بود.

وی با بیان اینکه منکر برخی مشکلات نیستیم گفت: این مسائل در قبال مشکلات گذشته که چند استان ما در چنگال رژیم بعث بود قابل مقایسه نیست.

شریف در ادامه به گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: گام دوم گام جهش ما و به زمین نشستن دشمن خواهد بود.

سخنگوی سپاه پاسداران با بیان اینکه هیچ جامعه ای با ناامیدی پیشرفت نمی‌کند، گفت: امید، جریان‌ساز جامعه است. در ۴۰ سال اخیر جریان امیدآفرینی در تمامی دوره ها مشاهده می‌شود ‌و رسانه ها نیز باید امیدبخش جامعه باشند.

وی با بیان اینکه منفورترین گروه در بین مردم ایران گروهگ تروریستی منافقین است، گفت: هیچ تولید رسانه‌ای بدون هدف نیست و باید رسانه‌های داخلی نادانسته در پیش روی برنامه‌های رسانه‌ای غرب و منافقین قدم بر ندارند.

حسن بیگدلی، نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی استان نیز ضمن تسلیت ایام اسارت اهل بیت عصمت و طهارت و تبریک روز خبرنگار به اهالی و اصحاب رسانه، روشنگری را پیام اصلی عاشورا دانست و گفت: امروز انقلاب اسلامی ایران با سه جریان عبری، غربی و عربی در مقابله است . جریان عبری تحت حمایت اسرائیل و جریان غربی که جریان استکبار و به سرکردگی آمریکا است و جریان عربی نیز با حضور عناصر شبکه های اینترنشنال و غیره هستند که مبارزات امنیتی و رسانه‌ای با این سه جبهه با عنوان جهاد تبیین باید تداوم یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار