معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان‌ غربی:

اردوی پیشتازان محل نمود و مانور ظرفیت‌های سازمان دانش‌آموزی است

ارومیه (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان آذربایجان‌ غربی گفت اردوی پیشتازان ظرفیت‌های سازمان دانش‌آموزی را نمایان می‌کند.

کد مطلب: ۱۳۰۲۷۳۹
لینک کوتاه کپی شد
اردوی پیشتازان محل نمود و مانور ظرفیت‌های سازمان دانش‌آموزی است

منصور جوادی در جلسه هماهنگی قطب 5 اردوی ملی پیشتازان که در دفتر معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی برگزار شد، گفت: اردوی پیشتازان که به اردوی ملی معروف است، محل نمود و ارائه و به نوعی مانور ظرفیت‌های سازمان دانش آموزی و اعضای پیشتاز است.

وی افزود: مهارت‌های اجتماعی متعدد در مجموعه سازمان دانش آموزی به دانش آموزان و اعضا در طی سال آموزش داده می شود، اردوی ملی بهترین بستر برای نشان دادن این ظرفیت ها است، اصول کار گروهی و نظم تشکیلاتی، امداد و کمک های اولیه، جهت یابی و کار با قطب نما، اسکان و حرکت در طبیعت و کار با چوب و طناب از جمله مهمترین مهارت های ارائه شده در تشکل پیشتازان است.

جوادی در رابطه با میزبانی استان آذربایجان غربی از قطب 5 اردوی ملی نیز گفت: اردوی ملی در سال 1401 در 5 قطب برگزار خواهد شد، با توجه به ظرفیت ها و توانمندی های کمی و کیفی استان آذربایجان غربی در فعالیت های سازمان دانش آموزی و همچنین ظرفیت های مجموعه معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان، میزبانی قطب 5 اردوی ملی که با حضور استان های آذربایجان شرقی، زنجان، اردبیل، کردستان و آذربایجان غربی خواهد بود، به استان آذربایجان غربی واگذار شده است.

وی در این خصوص ادامه داد: اردوگاه معلم ارومیه با تمام امکانات و ظرفیت میزبان قطب 5 اردوی ملی از تاریخ 5 الی 15 شهریور خواهد بود، طبق برنامه ریزی های صورت گرفته مقدمات لازم برای برگزاری این اردو به نحو احسن انجام پذیرفته و استان آذربایجان غربی آماده میزبانی از استان های حاضر در اردوی ملی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار