در آیینی به‌مناسبت روز خبرنگار

گواهی دوره آموزشی دانش ‌آموزخبر‌نگاران پانا خوزستان اعطا شد

اهواز (پانا) - در آیینی به‌مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار و با حضور مدیر سازمان دانش‌آموزی استان، رابطان مناطق و مدرسین خبر گواهی‌نامه پایان دوره آموزش خبرنگاری دانش‌آموزخبرنگاران پانا اعطا شد.

کد مطلب: ۱۳۰۲۰۹۷
لینک کوتاه کپی شد
گواهی دوره آموزشی دانش ‌آموزخبر‌نگاران پانا خوزستان اعطا شد

محمد رحیم کریمی، مدیر سازمان دانش آموزی خوزستان در این آیین که به‌مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار در محل اداره کل آموزش و پرورش خوزستان برگزار شد در جمع دانش آموز خبرنگاران پانا اظهار کرد: خبرگزاری پانا مسیر رشد و توسعه رفتار و تربیت اجتماعی دانش آموزان است.

وی افزود: دانش آموزان با حضور در خبرگزاری پانا ‌‌‌‌و شرکت در دورره های آموزشی اعم از حضوری و مجازی می توانند تاثیرات بسیار شگرفی بر فضای مدرسه و جامعه بگذارند و مهارت‌های اجتماعی و حتی شغلی را در همین راستا فرابگیرند.

کریمی با تاکید بر اینکه فلسفه وجودی سازمان دانش آموزی متاثر از حضور دانش آموزان و مشارکت آنها در برنامه ها و پویش های مختلف است یاد آور شد: مجموعه سازمان دانش آموزی بستر بسیار مناسب و مطمئنی برای دانش آموزان جهت رشد اجتماعی و توسعه فردی و گروهی است و تمامی برنامه های سازمان دارای پیوست‌های تربیتی و فرهنگی هستند و دانش آموزان می توانند بر حسب علاقه در بخش‌های مختلف سازمان به فعالیت های فوق برنامه بپردازند.

شایان ذکر است در پایان این مراسم گواهی پایان دوره ۲۰نفر از دانش آموزان فعال مناطق و نواحی استان به آنها اعطا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار