مدیر آموزش و پرورش شهرستان عباس‌آباد:

پروژه مهر نماد فعالیت‌های اثربخش آموزش و پرورش است

عباس آباد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش عباس‌آباد گفت پروژه مهر نماد فعالیت‌های اثربخش آموزش و پرورش در نظام تعلیم و تربیت است.

کد مطلب: ۱۳۰۱۹۲۸
لینک کوتاه کپی شد
پروژه مهر نماد فعالیت‌های اثربخش آموزش و پرورش است

محمود الیاسی در جلسه فصلی مدیران مدارس با حضور امام جمعه، کارکنان اداری و مدیران مدارس در سالن اجتماعات آموزش و پرورش برگزار شد، با تأکید بر این‌که پروژه مهر مهم‌ترین و اصلی‌ترین اولویت مدیران مدارس باشد، افزود: کارکنان ستادی، مدیران و معلمان مدارس و همه دست‌اندرکاران آموزش و پرورش با استفاده از خرد و تخصص جمعی و همه ظرفیت‌های موجود برای تحقق سند تحول بنیادین تلاش جهادی کنند.

الیاسی با اشاره به اهمیت پروژه مهر، خاطرنشان کرد: پروژه مهر باید نشاط، شادابی و امید به آینده روشن را در ذهن دانش‌آموزان و فرهنگیان تبیین و تبلور کرده و جلوه زیبایی از مدرسه و کلاس درس را برای تک‌تک معلمان، دانش‌آموزان و اولیای آنان تداعی کند.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان عباس‌آباد در ادامه پروژه مهر را نماد فعالیت‌های اثربخش آموزش و پرورش عنوان و تأکید کرد: باید تمهیدات لازم برای ثبت‌نام، هدایت تحصیلی، ثبت سفارش کتب درسی دانش‌آموزان و توزیع مناسب بین آنان، برآورد و ساماندهی نیروی انسانی و... جهت بازگشایی مطلوب مدارس در آغاز سال تحصیلی آینده فراهم شود تا پروژه مهری هرچه باشکوه‌تر را شاهد باشیم.

لازم به‌ذکر است در این جلسه کارشناس ارزیابی و عملکرد آموزش و پرورش شهرستان عباس‌آباد نیز نکاتی را درباره دستورالعمل‌های جدید مدیران یادآور شد.
در پایان این جلسه که با حضور امام جمعه برگزار شد، از تلاش‌های هشت‌ساله محمدیوسف مهرقاسمی مدیر سابق آموزش و پرورش شهرستان عباس‌آباد قدردانی و با اهدای لوح و هدایایی از وی تجلیل شد.

دانش آموز خبرنگار :حنانه قاسمیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار