هم‌اندیشی جشنواره علمی و پژوهشی فرهنگیان بسیجی آذربایجان‌ غربی

ارومیه (پانا) - جلسه هماهنگی هفدهمین جشنواره علمی و پژوهشی فرهنگیان بسیجی آذربایجان‌ غربی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان، مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه شهدا و اعضای کمیته در ارومیه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۰۱۸۴۲
لینک کوتاه کپی شد
هم‌اندیشی جشنواره علمی و پژوهشی فرهنگیان بسیجی آذربایجان‌ غربی

جواد جنگی، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در این جلسه با بیان اینکه تعامل آموزش و پرورش و بسیج راهکاری سازنده در امر هم افزایی است، گفت: تولید و بازتولید محتوای علمی در جامعه فرهنگیان بسیجی، ایجاد هم افزایی و تعامل بین سازمان بسیج فرهنگیان و مدیران بخش های آموزش و پرورش از مهمترین اهداف جشنواره علمی و پژوهشی بسیج فرهنگیان است.

وی تصریح کرد: پرداختن به مسائل اساسی آموزش و پرورش و پیدا کردن راهکارهای مناسب برای حل آنها، ترویج گفتمان انقلاب اسلامی در سطوح مختلف نظام تعلیم و تربیت کشور به ویژه آموزش و پرورش است.

سرهنگ شهاب احمدی مسئول بسیج فرهنگیان سپاه شهدا آذربایجان غربی در این جلسه اظهار کرد: هفدهمین جشنواره علمی پژوهشی فرهنگیان استان به همت بسیج فرهنگیان کشور با محورهای مرتبط با تحقق عدالت و نصیب آموزشی، راهکارهای تحول فرهنگی و پرورشی و بخش ویژه هیات های اندیشه ورز با محور صیانت و ارتقاء شأن و منزلت معلم در قالب ارائه مقاله، برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: باور ما این است که اگر بخواهیم در مجموعه آموزش و پرورش موفق باشیم باید فرهنگ بسیجی و جهادی را در برنامه های آموزش و پرورش قرار دهیم.

گفتنی است در پایان جلسه ابلاغ هر یک از اعضای کمیته اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار