بازی‌های کشورهای اسلامی؛ تیم پاراتیروکمان ایران ۱۳ مدال رنگارنگ کسب کرد

تهران (پانا) - مسابقات پاراتیروکمان بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی عصر امروز (شنبه ۲۲مرداد) در شهر قونیه کشور ترکیه پیگیری شد و نمایندگان ایران توانستند باکسب ۴ مدال دیگر، تعداد مدال‌های کشورمان را به ۱۳ برسانند.

کد مطلب: ۱۳۰۱۱۹۲
لینک کوتاه کپی شد
بازی‌های کشورهای اسلامی؛ تیم پاراتیروکمان ایران ۱۳ مدال رنگارنگ کسب کرد

به گزارش فدراسیون تیراندازی با کمان، مسابقات پاراتیروکمان بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی عصر امروز در رشته ریکرو پیگیری شد.

در رقابت‌های امروز، محمدرضا عرب عامری در یک چهارم نهایی مقابل حریفی از ترکیه ۷ بر ۳ به پیروزی رسید، سپس در نیمه‌نهایی مقابل دیگر کماندار ایرانی اصغر زارعی‌نژاد با نتیجه ۷ بر ۳ به برتری رسید.

عرب عامری برای کسب مدال طلا به مصاف غلامرضا رحیمی از ایران رفت و با شکست ۶ بر صفر وی، مدال طلا را از آن خود کرد.

غلامرضا رحیمی نیز که در یک چهارم مقابل حریفی از آذربایجان ۶ بر ۲ به پیروزی رسیده و در نیمه‌نهایی با نتیجه ۶ بر ۵ کمانداری از ترکیه را از پیش رو برداشته بود، با پذیرفتن شکست برابر عرب‌عامری، به سکوی دومی و مدال نقره بسنده کرد.

اصغر زارعی‌نژاد نیز پس از استراحت در دور نخست، در یک چهارم نهایی مقابل حریفی از ترکیه ایستاد و ۶ بر ۴ برنده میدان شد.

زارعی‌نژاد در نیمه‌نهایی با نتیجه ۷ بر ۳ مقابل محمدرضا عرب‌عامری از ایران شکست خورد و برای کسب مدال برنز به مصاف نماینده ترکیه رفت و با نتیجه ۷ بر یک به پیروزی رسید و مدال برنز را از آن خود کرد.

در بخش ریکرو پاراتیروکمان زنان، سمیه رحیمی نمایند کشورمان در مرحله نیمه‌نهایی با نتیجه ۶ بر صفر مقابل حریفی از ترکیه به برنده شد و به فینال راه یافت.

رحیمی در دیدار فینال که عصر امروز برگزار شد، مقابل کمانداری از ترکیه رقابت کرد و با پذیرش شکست هفت بر یک برابر این حریف ترکیه‌ای، نقره ای شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار