سردار قاسم قریشی:

دولت سیزدهم و وزارت آموزش و پرورش توجه ویژه به فرصت طلایی اردوها دارند

می‌توانیم با همکاری معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، اردوهای راهیان نور را در چهار فصل سال برگزار کنیم

تهران (پانا) - جانشین سازمان بسیج مستضعفین، برگزاری اردوهای راهیان نور در طول سال را با توجه به همکاری و دغدغه معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش، امکان‌پذیر دانست.

کد مطلب: ۱۲۹۸۶۰۶
لینک کوتاه کپی شد
دولت سیزدهم و وزارت آموزش و پرورش توجه ویژه به فرصت طلایی اردوها دارند

سردار سیدقاسم قریشی در جلسه هماهنگی قرارگاه راهیان نور امام حسن عسگری(ع) در معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، گفت: هدف نهایی تعلیم و تربیت، ساخت یک‌ انسان معنوی است؛ به این معنا که در نهایت برای انسان‌ها باید معنویتی ایجاد کنیم تا مسیرشان الهی و خدایی باشد.

وی افزود: مقام معظم رهبری همواره در حوزه آموزش و پرورش بر امور پرورشی و فرهنگی تاکید دارند چراکه تعلیم بدون تربیت بسیار ناقص و نارسا خواهد بود.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: برای کمک به امر تربیت که هدف اصلی آموزش و پرورش است، باید هر کاری می‌توانیم انجام دهیم. با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، اردوهای راهیان نور یک‌ برکت و فناوری نوین برای مردم درجهت استخراج از ثروت و طلای سرزمین دفاع مقدس است.

سردار قریشی اضافه کرد: تاثیر اردوهای معنوی بر جوانان و نوجوانان بیشتر است و دست‌اندرکاران راهیان نور نیز خادمان این حرکت عظیم هستند.

وی تاکید کرد: با همکاری معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش می‌توانیم در چهار فصل سال اردوهای راهیان نور شمال غرب تا جنوب را برگزار کنیم و از ظرفیت بالا و معنوی آن بهره‌مند شویم.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به توجه خوب مجموعه دولت به اردوهای تربیتی راهیان نور، اظهار داشت: در گذشته بحث اردوهای راهیان نور به خوبی پیگیری شده است؛ امیدواریم امسال نیز به این موضوع بیشتر توجه شود چراکه دولت سیزدهم و وزیر آموزش و پرورش نیز به این فرصت طلایی توجه ویژه دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار