1374 فرهنگی اردبیلی متقاضی مدیریت مدارس در این استان هستند

اردبیل (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل از شرکت 1374 همکار فرهنگی در آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۹۸۰۶۰
لینک کوتاه کپی شد
1374 فرهنگی اردبیلی متقاضی مدیریت مدارس در این استان هستند

کلام الله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت: آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس بر اساس دستورالعمل وزارتی اجرایی می‌شود و هدف از اجرای آزمون انتخاب و انتصاب مدیران از طریق سامانه الکترونیکی را استقرار نظام شایسته سالاری در انتخاب و انتصاب مدیران مدارس و تضمین کیفیت در اجرای برنامه‌های آموزشی و تربیتی مدارس و تشکیل بانک اطلاعاتی در تمام مقاطع تحصیلی ذکر کرد.

وی آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس را یک طرح مدرسه ‌محوری که یکی از زیرنظام‌های سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش است بیان کرد و گفت: مدیران مدارس نقش ویژه و ﻣﺆثری در پیشبرد اهداف آموزشی و تربیتی دانش‌آموزان دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: مدیران مدارس برای اداره و رشد کیفی و کمی شاخص‌های آموزشی و تربیتی در مدارس باید آگاهی لازم را نسبت به سرفصل‌های مربوط به حوزه مدیریتی مدارس داشته باشند تا بتوانند به جامعه هدف در آموزش و پرورش خدمات شایسته ارائه دهند.

صفری افزود: به منظور برگزاری مطلوب و شایسته این آزمون، 33 مرکز آزمون برای فرهنگیان متقاضی شرکت در آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس در نواحی و مناطق استان فعال است.

وی گفت: همه مدیران مدارس باید تسلط کامل را نسبت به شاخص‌های مرتبط به عرصه تعلیم و تربیت داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: بعد از کسب حد نصاب نمره در آزمون، از متقاضیان مصاحبه انجام خواهد گرفت که این مصاحبه در سه حوزه شایستگی‌های شخصیتی و روانشناختی فرد، آشنایی با مقررات و آیین نامه ها و مدیریت و برنامه‌ریزی خواهد بود.

صفری در ادامه گفت: شرکت کنندگانی که در مجموع آزمون کتبی و مصاحبه تخصصی بیشترین امتیاز را کسب نموده اند به ترتیب اولویت از آنها برای مدیریت آموزشگاه در نواحی و مناطق استان استفاده خواهد شد.

وی اظهار کرد: امیدوارم با یاری پروردگار متعال و رهنمودهای راهگشای رهبر معظم انقلاب اسلامی بتوانیم مسیر موفقیت و شکوفایی را بپیمایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار