حمید طریفی حسینی خبر داد:

کسب رتبه علمی «ب» نشریه تعلیم و تربیت استثنایی کشور

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، از کسب رتبه علمی «ب» توسط نشریه تعلیم و تربیت استثنایی با صاحب امتیازی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در ارزیابی کمیسیون نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال 1400 خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۹۷۹۶۰
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه علمی «ب» نشریه تعلیم و تربیت استثنایی کشور

به گزارش سازمان روابط عمومی آموزش وپرورش استثنایی کل‌ کشور، حمید طریفی حسینی افزود: این نشریه به عنوان یک مجله رسمی آموزش و پرورش در حوزه استثنایی، یک نشریه‌ علمی محسوب می شود.

وی تصریح کرد: براساس آیین‌نامه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مبنی بر حذف رتبه‌های علمی ترویجی و علمی پژوهشی در اردیبهشت ماه سال 1398 همه مجله‌ها با درجه‌بندی علمی الف، ب و ... شناخته می شوند و مجله تعلیم و تربیت استثنایی در درگاه نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با رتبه "ب" قابل مشاهده است.

طریفی حسینی در خصوص حوزه‌های موضوعی نشریه تعلیم و تربیت استثنایی بیان کرد: مقالات ارائه شده در این نشریه باید به نحوی به کودکان استثنایی مرتبط باشند.

وی محورهای اصلی این نشریه را شامل روان شناسی و آموزش و پرورش کودکان استثنایی، خانواده‌های کودکان استثنایی، مسائل اجتماعی و حقوقی کودکان استثنایی، سلامت روانی و جسمی کودکان استثنایی و توانبخشی کودکان استثنایی عنوان کرد.

شایان ذکر است؛ علاقه‌مندان می‌توانند از طریق نشانی http://exceptionaleducation.ir / به مقالات نشریه تعلیم و تربیت استثنایی دسترسی داشته یا مقالات خود را برای بررسی و چاپ ارسال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار