معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش در آیین اختتامیه دهمین دوره مجلس دانش‌آموزی:

مجلس دانش‌آموزی به مساله‌یابی و ارائه راهکار توجه کند

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش بر ضرورت توجه مجلس دانش‌آموزی به مساله‌یابی و ارائه راهکار درباره موضوعات دانش‌آموزان تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۹۷۷۹۳
لینک کوتاه کپی شد
مجلس دانش‌آموزی به مساله‌یابی و ارائه راهکار توجه کند

اصغر باقرزاده در آیین اختتامیه دهمین دوره مجلس دانش‌آموزی در اردوگاه شهید باهنر گفت: روشنگری سیدالشهدا(ع) باعث بقای دین اسلام شد؛ اوضاع در زمان ایشان طوری پیش می‌رفت که فقط ظاهری از اسلام باقی بماند و هیچ پشتوانه‌ای نداشته باشد. قیام اباعبدالله و یاران ایشان بقای دین اسلام را تضمین کرد و همچنان پس از قرن‌ها راهگشای بشریت و مظلومان است.

وی افزود: نگاه و بنای مجلس دانش‌آموزی این بوده است که موقعیت اجتماعی و فرصت تربیتی را فراهم کند و دانش‌آموزان از این مسیر، فرصت شناسایی استعدادهای اجتماعی خود را پیدا کرده و برای شکوفا شدن‌شان تلاش کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش ادامه داد: از شما دانش‌آموزان انتظار می‌رود مسائل را با دقت بیشتری دنبال کنید. ما در دوره جدید معاونت پرورشی این سیاست را در پیش گرفته‌ایم که از برنامه‌های ابلاغی و بخشنامه‌ای دست برداریم و در روند برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و آموزشی از ظرفیت‌ها و استعدادهای دانش‌آموزان بهره بگیریم.

معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش با مخاطب قرار دادن اعضای مجلس دانش‌آموزی تاکید کرد: مسیر مسئله‌یابی و ارائه راهکارها را ادامه دهید و ما نیز آن را در شورای عالی آموزش و پرورش دنبال می‌کنیم تا برخی ایده‌ها و طرح‌های شما به قانون تبدیل شوند و ضمانت اجرایی داشته باشند.

وی اظهار داشت: بچه‌ها از نظر ارتباط موثر با خود، خانواده و مربیان دچار مشکلاتی هستند و به واسطه ارتباط بیشتر با فضای مجازی، ارتباط موثر با خانواده و اولیا کمتر شده است. لذا این مسئله را به صورت جدی مورد بحث قرار دهید و ارتباط موثر را تقویت کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار