فرماندار شهرستان نور:

جوامع پیشرفته به حوزه تعلیم و تربیت خود می‌بالد

نور (پانا) - فرماندار شهرستان نور در جمع پیشکسوتان فرهنگی این شهرستان گفت‌ جوامع پیشرفته به دانشمندان حوزه اجتماعی و تعلیم و تربیت خود که نقش انسان‌سازی در جامعه دارند، می‌بالد.

کد مطلب: ۱۲۹۷۲۷۶
لینک کوتاه کپی شد
جوامع پیشرفته به حوزه تعلیم و تربیت خود می‌بالد

احمد توکلی، فرماندار شهرستان نور در مراسم تجلیل از بازنشستگان آموزش و پرورش اظهار کرد: خداوند در قرآن می‌فرماید: هیچ چیزی از دنیا به همراه انسان نخواهد آمد مگر سعی و تلاش انسان و نقش معلمان در جامعه برای تعلیم و تربیت دانش آموزان است.
فرماندار شهرستان نور بیان کرد: آموختن دانش به دیگران، آثار ماندگاری برای آموزگاران دارد.
وی گفت: با توجه به جایگاه والای معلمان باید افراد تیزهوش برای این شغل انتخاب شوند.
آیت دیوسالار، مدیر آموزش و پرورش شهرستان نور در مراسم تجلیل از بازنشستگان آموزش و پرورش اظهار کرد: معلمان قهرمانان واقعی هستند و مقام معلم زمانی اهمیت دارد که شأن خداوند و پیامبران را در وجود خود محقق سازد.
وی گفت: بازنشستگانی که سی سال از عمر خود را در راه تعلیم و تربیت نیروی انسانی گذاشتن نقش کلیدی در پیشرفت کشور دارند.
مدیر آموزش و پرورش نور افزود: بزرگترین سرمایه هر کشور نیروی انسانی متعهد و متخصص آن است که توسط معلمان پایه و اساس آن چیده می شود.
این مسئول با اشاره به کمبود نیروی انسانی در این حوزه خاطرنشان کرد: همکاری بازنشستگان فرهنگی در تعلیم و تربیت و تدریس در مراکز دولتی و غیردولتی در شهرستان نور بسیار تاثیرگذار است.
دیوسالار با بیان اینکه هنر اصلی معلمان تاثیرگذاری بر دانش آموزان است،اضافه کرد: معلمان امانتدار دانش آموزان هستند و آنها را به سمت آینده ای روشن هدایت می کنند
وی با قدردانی از اجرای دانش آموزان در این برنامه افزود: تلاش می کنیم تا در تمام برنامه‌های آموزش و پرورش از ظرفیت دانش آموزان شهرستان استفاده کنیم.

دانش آموز خبرنگار:دانیال عسگر شهبازی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار