رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران:

پیشگیری و هوشمندسازی باید اولویت آتش‌نشانی باشد

تهران (پانا) - رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران گفت هرچه سریع‌تر رویکرد پیشگیرانه در آتش نشانی تقویت شود چرا که کمتر از ۵ درصد نیروهای آتش‌نشانی در حوزه پیشگیری هستند و هر چه این نسبت بیشتر شود جان نیروهای عملیاتی و مردم بیشتر حفظ می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۹۶۸۷۰
لینک کوتاه کپی شد
پیشگیری و هوشمندسازی باید اولویت آتش‌نشانی باشد

مهدی بابایی در مراسم رونمایی از اپراتور پایش هوشمند سیستم اعلام حریق اظهار کرد: با مصوبه شورای شهر تهران، شهرداری ملزم به ایجاد این سامانه شد.

وی با بیان اینکه حوزه پیشگیری باید اولویت آتش نشانی قرار گرفته و سرعت داده شود، گفت: در حال حاضر چهار درصد از بودجه شهرداری برای آتش نشانی اختصاص داده شده است که بیشتر آن برای حوزه عملیات مثل تجهیزات و توسعه صرف می‌شود.

بابایی ابراز امیدواری کرد: هرچه سریع‌تر رویکرد پیشگیرانه در آتش نشانی تقویت شود چرا که کمتر از ۵ درصد نیروهای آتش نشانی در حوزه پیشگیری هستند و هر چه این نسبت بیشتر شود جان نیروهای عملیاتی و مردم بیشتر حفظ می‌شود.

رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: اتصال ساختمان‌های شهرداری به این سامانه ور در ادامه اتصال این سامانه به سایر سامانه‌های هوشمند تاثیر مهمی در حوزه هوشمند سازی ایمنی شهر داشته و پایش ایمنی ساختمان‌های متصل به این سامانه هم بایندر دوره‌ای زمانی معین لحاظ شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار