رئیس شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی استان چهارمحال وبختیاری:

اردوی ملی برنامه‌ای برای ارتقاءحس مسئولیت‌پذیری دانش‌آموزان است

شهرکرد (پانا) - در دومین جلسه شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی استان چهارمحال و بختیاری، که با محوریت برنامه‌ریزی اعزام دانش‌آموزان به اردوی ملی تشکیل شد؛ گفت اردوی ملی از برنامه‌هایی است که می‌تواند حس مسئولیت‌پذیری را در دانش‌آموزان ارتقاء بخشد.

کد مطلب: ۱۲۹۶۸۶۴
لینک کوتاه کپی شد
اردوی ملی برنامه‌ای برای ارتقاءحس مسئولیت‌پذیری دانش‌آموزان است

افشین امیریان، مدیر کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری ضمن تاکید بر نقش اردوها در رشد شخصیتی دانش آموزان گفت: برنامه های سازمان دانش آموزی، خصوصاً اردوها هستند که مسئولیت پذیری و مشارکت پذیری را در دانش آموزان تقویت می کنند و آنان را برای حضور پررنگ در جامعه مهیا می سازند.

همچنین سید حسن فاضل مدیر سازمان دانش آموزی در خصوص مصوبات این جلسه به پانا گفت: در این جلسه اعزام دانش آموزان به دهمین دوره اردوی ملی تشکیلات پیشتازان که در شهر اردبیل برگزار می شود و اعزام دانش آموزان به اختتامیه دهمین دوره مجلس دانش آموزی مطرح شد که خوشبختانه با مساعدت مدیر کل و رئیس شورای برنامه ریزی استان به مرحله اجرا در خواهد آمد.

وی ادامه داد: همچنین در این جلسه مصوباتی در خصوص تعمیر، تجهیز و رسیدگی به ساختمان سازمان دانش آموزی و همچنین عدم تمدید اجاره فضای این ساختمان و تحویل آن به سازمان دانش آموزی استان از تابستان سال آینده داشتیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار