رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری:

مرکز بررسی‌ها درصدد تبدیل نظرات نخبگانی به راهبردهای اجرایی در حوزه انرژی است

تهران (پانا) - نشست «ناترازی انرژی کشور؛ چرایی، اثرات و تبعات در ابعاد مختلف» به ریاست رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک و با حضور جمعی از صاحبنظران و کارشناسان این حوزه در محل این مرکز برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۹۶۸۴۷
لینک کوتاه کپی شد
مرکز بررسی‌ها درصدد تبدیل نظرات نخبگانی به راهبردهای اجرایی در حوزه انرژی است

در این جلسه، حاضران تصویری کلان از وضعیت موجود بخش انرژی، ناتراژی فزاینده آن و تأثیرات این شرایط در ابعاد مختلف راهبردی، اقتصادی و ژئوپلتیکی کشور ترسیم و در این باره نقطه نظرات خود را مطرح کردند.

محمدصادق خیاطیان، رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری نیز در این جلسه به دو ماموریت اصلی این مرکز در زمینه توسعه شبکه نخبگانی و نقش مشورتی این مرکز در حوزه‌های راهبردی برای رئیس جمهور اشاره کرد و گفت که این مرکز در راستای ایفای ماموریت‌های خود نیازمند دریافت نظرات کارشناسان و صاحب‌نظران در حوزه‌های مختلف است.

خیاطیان، موضوع انرژی را از جمله حوزه‌هایی دانست که مرکز بررسی‌های استراتژیک با هدف بهره‌گیری از توان کارشناسی و علمی شبکه نخبگانی کشور به آن ورود کرده و در صدد انتقال ایده‌ها و نظرات به دستگاه‌های اجرایی است.

وی اعلام کرد: مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری این آمادگی را دارد تا با جمع‌بندی این جلسات و دستیابی به راهبرد و تهیه جدول اقدام و گزارش راهبردی جامعی را در حوزه انرژی برای استحضار رئیس‌جمهور ارائه دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار