ترافیک صبحگاهی در 4 بزرگراه تهران

تهران (پانا) - رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با تشریح وضعیت ترافیک صبحگاهی در معابر پایتخت چهار بزرگراه دارای بیشتری بار ترافیکی را اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۲۹۶۶۲۴
لینک کوتاه کپی شد
ترافیک صبحگاهی در 4 بزرگراه تهران

سرهنگ علی اصغر شریفی با اشاره به ترافیک صبحگاهی معابر پایتخت در روز چهارشنبه پنجم مردادماه، اظهار کرد: رصدهای انجام شده از طریق مرکز هوشمند کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ و همچنین گزارش‌های ماموران ما حاکی از آن است که ترافیک صبحگاهی در معابر تهران از حوالی ساعت هفت صبح امروز آغاز شده و در حال با کاسته شدن از حجم این ترافیک پیش‌بینی می‌شود که از حدود یک ساعت آینده ترافیک روان را در تمام معابر شاهد باشیم. اما برای عصر نیز ترافیک پرحجم عصرگاهی پیش‌بینی شده که تمهیدات لازم در این خصوص از سوی پلیس راهور اتخاذ شده است.

وی با بیان اینکه صبح امروز بزرگراه‌های شهید نواب صفوی، شهید همت، شهید بابایی و شهید زین‌الدین دارای بیشتر حجم و بار ترافیک صبحگاهی بودند، گفت: بر این اساس در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید زین‌الدین از صدف، مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید بابایی از محدوده هنگام، مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید نواب صفوی از محدوده شهید چراغی و مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید همت از محدوده بزرگراه شهید باکری ترافیک صبحگاهی سنگینی را شاهد بودیم.

شریفی افزود: در مسیر جنوب به شمال بزرگراه یادگار امام(ره) از محدوده گلاب، مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) از گلشن‌دوست، مسیر شرق به غرب بزرگراه صدر از نوبنیاد نیز شاهد ترافیک پرحجم صبحگاهی بودیم. در مسیر غرب به شرق بزرگراه شیخ فضل الله از رحمانی و مسیر جنوب به شمال بزرگراه آیت‌الله سعیدی از محدوده یافت آباد نیز وضعیت مشابهی گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه در مسیر غرب به شرق خیابان آزادی از استاد معین هم ترافیک پرحجم و نیمه سنگینی گزارش شده است، گفت: در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید سلیمانی از محدوده بزرگراه امام علی (ع)، مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید چمران حدفاصل بزرگراه‌های شهید حکیم تا شهید همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گلها و در مسیر غرب به شرق آزادراه کرج - تهران از چیتگر نیز بار ترافیک پرحجم و نیمه سنگین صبحگاهی را شاهد بودیم.

به گفته وی در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید حکیم باکر و مسیر غرب به شرق بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از شهید ستاری نیز بار ترافیک پرحجم صبحگاهی شکل گرفته بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار