معاون فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی؛

تمامی ظرفیت استان برای برگزاری هرچه مطلوب مسابقات به کار گرفته شده است

تبریز (پانا)-معاون فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در سومین روز از برگزاری چهلمین دوره مسابقات قرآن،عترت و نماز دانش آموزان کشور برگزاری مطلوب مسابقات به میزبانی تبریز را حاصل استفاده از تمامی ظرفیت دانست.

کد مطلب: ۱۲۹۶۴۸۷
لینک کوتاه کپی شد
تمامی ظرفیت استان برای برگزاری هرچه مطلوب مسابقات به کار گرفته شده است

طاهر علمی در گفتگو با خبرنگار پانا گفت: با برنامه ریزی های انجام شده در تمامی کمیته ها مقدمات برگزاری رویداد بزرگ قرآنی به میزبانی تبریز فراهم شد و از زمان شروع، فرایند پذیرش دانش آموزان و مراحل اجرایی مسابقه به صورت مطلوب پیش رفت.

وی اجرای مسابقات را در جهت رشد و تعالی مذهبی دانش آموزان عنوان کرد و گفت: امیدواریم نتیجه و تاثیر این مسابقات را در زندگی شخصی و اجتماعی دانش آموزان مشاهده کنیم.

قائم مقام ستاد اجرایی چهلمین دوره مسابقات قرآن،عترت و نماز امنیت و سلامت روحی و جسمی شرکت کنندگان را اولویت ستاد اجرایی در برگزاری مسابقات عنوان کرد و افزود: با وجود کمبودها، تمامی فرآیند مسابقه با شکوه تمام اتفاق افتاد و تمامی ظرفیت استان برای برگزاری هرچه مطلوب مسابقات به کار گرفته شده است.

علمی از پذیرش متسابقین دختر این دوره از مسابقات از ششم مرداد ماه همراه با حضور و نظارت کارشناسان بهداشت برای تایید عدم وجود هر گونه علائم بیماری کرونا در دانش آموزاندر زمان ورود خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار