کانون‌ پرورش فکری برنامه‌های خلاق برای کودکان و نوجوانان برگزار کند

اردبیل(پانا) - استاندار اردبیل عنوان کرد کانون‌ پرورش فکری برنامه‌های خلاق برای کودکان و نوجوانان برگزار کند.

کد مطلب: ۱۲۹۶۴۶۲
لینک کوتاه کپی شد
کانون‌ پرورش فکری برنامه‌های خلاق برای کودکان و نوجوانان برگزار کند

سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل دردیدار با سرپرست اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل، اظهار کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ارائه مفاهیم تربیتی و اخلاقی نقش تأثیرگذاری در حوزه فرهنگی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه دارد.

وی با اشاره به استقبال بچه‌ها و خانواده‌ها از برنامه‌های تماشاخانه سیار کانون، خواستار حضور دوباره این کاروان فرهنگی برای اجرای ویژه‌برنامه‌های شاد و آموزنده در مناطق محروم استان شد.

استاندار اردبیل با تأکید به برنامه‌ریزی هدفمند، ارائه مفاهیم آموزشی و تربیتی از سوی مراکز کانون به کودکان و نوجوانان را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: کانون با هدف‌گذاری در چند محور ویژه و آموزش‌های لازم به‌خصوص در مناطق محروم، می‌تواند با شکستن زنجیره فقر و محرومیت، آینده روشنی را برای کودکان و نوجوانان ترسیم کند.

عاملی تولید محتوای تخصصی جهت تعیین و تغییر سرنوشت مخاطبان کانون را ضروری دانست و ادامه داد: استانداری اردبیل آمادگی لازم را دارد تا در ارائه فعالیت‌های نو و خلاق با کانون همکاری کند.

ملیحه ملک‌زاده فرد، سرپرست اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل هم با اشاره به برگزاری ۲ رویداد مهم کشوری در اردبیل، گفت: کانون استان اردبیل در تیرماه امسال میزبان ۲ برنامه مهم کشوری مهرواره کشوری طنز «یک وعده لبخند» و همچنین تماشاخانه سیار کانون جهت اجرای فعالیت در مناطق محروم و کم‌‍ برخوردار بود.

وی ، با بیان اینکه بیش از ۳۵۰ کارگاه تخصصی و عمومی در مراکز کانون استان در حال اجرا است، خاطرنشان کرد: با تلاش‌های مربیان مراکز و در راستای خدمت‌رسانی به کودکان و نوجوانان، شاهد توسعه کیفی و کمی فعالیت‌ها بعد از کم‌رنگ شدن شرایط کرونایی هستیم.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بابیان اینکه جای خالی «موزه کودک» بیش‌ازپیش در استان احساس می‌شود، پیشنهاد ایجاد موزه و مراکز فرهنگی هنری تخصصی در ۲ منطقه‌ی شهری سینا و سلمان‌آباد اردبیل را باهدف اجرای عدالت فرهنگی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی خواستار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار