برگزاری فعالیت‌های حضوری دارالقرآن یاران امام خمینی (ره) منطقه ۱۱

تهران (پانا) - کارشناس قرآن، عترت و نماز منطقه ۱۱ از برگزاری حضوری فعالیت‌های دارالقرآن یاران امام خمینی(ره) خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۹۶۲۱۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری فعالیت‌های حضوری دارالقرآن یاران امام خمینی (ره) منطقه ۱۱

زهره چاچه ئی؛ کارشناس قرآن، عترت و نماز منطقه ۱۱ گفت: به لطف و عنایات قرآن و اهل بیت علیهم السلام و با پیگیری های مدیر دارالقرآن، پس از حدود سه سال تعطیلی حضور قرآن آموزان دارالقرآن، کلاس های حضوری از ابتدای تابستان امسال آغاز شد.

وی افزود: دوران کرونا و عدم حضور دانش آموزان در مدارس و مراکز تربیتی باعث ایجاد آسیب های زیادی در بین آنها شده است. از این رو برای کاهش این آسیب ها شرکت در برنامه های شاد دارالقرآن ها و مراکز تربیتی می تواند اثرگذار باشد.

وی در خصوص کلاس‌های دارالقرآن گفت: این کلاس ها در رده های سنی مختلف و در رشته های حفظ، روخوانی، تثبت، تجوید، نقاشی، خطاطی و مهد نوگلان قرآنی در حال برگزاری است و با توجه به استقبال خانواده ها از مرکز برای برگزاری کلاس های متنوع قرآنی و فرهنگی، برنامه های جدیدی در نظر گرفته شده که به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

در ادامه، فاطمه حسام محمدی؛ مدیر دارالقرآن یاران امام خمینی(ره) گفت: در راستای توسعه و تعمیق فرهنگ قرآن و عترت و به منظور ایجاد شور و نشاط قرآنی در بین قرآن آموزان و تعامل بیشتر با خانواده ها در این ایام که ایام شادی و سرور اهل بیت علیهم السلام است، جشنی با حضور قرآن آموزان و مادران برگزار شد که شامل برنامه های متنوعی از قبیل: مسابقات قرآنی، مولودی خوانی، نقاشی و ... بود.

حسام محمدی در پایان اظهار امیدواری کرد با برگزاری برنامه های شاد و متنوع قرآنی و مذهبی و فرهنگی بتوانیم به توسعه فرهنگ قرآن و عترت و جامعه و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی، اقدامات موثری انجام دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار