مدیرکل آموزش و پرورش استان:

پروژه مهر معیار سنجش مدیران جهت بازگشایی مطلوب مدارس در کهگیلویه و بویراحمد است

یاسوج (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اهمیت اجرای مطلوب بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید، هدف اصلی از اجرای پروژه مهر را فراهم ساختن محیطی شاداب و ایمن توام با انگیزه برای دانش‌آموزان برشمرد و گفت تمامی اقدامات، برنامه‌ریزی‌ها سازماندهی‌ها باید برای خلق مدرسه‌ای اثربخش و بانشاط برای دانش‌آموزان باشد.

کد مطلب: ۱۲۹۶۱۹۴
لینک کوتاه کپی شد
پروژه مهر معیار سنجش مدیران جهت بازگشایی مطلوب مدارس در کهگیلویه و بویراحمد است

حسنعلی عزت‌خواه، در دومین نشست هماهنگی پروژه مهر استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تحقق و موفقیت پروژه مهر در استان نیازمند برنامه ریزی دقیق و اهتمام جدی و همه جانبه تمامی عوامل اجرایی آن است.

وی با بیان اینکه پیش بینی‌ می شود سال تحصیلی جدید با مشکلات ناشی از شیوع ‌ویروس کرونا همراه باشد گفت: تلاش می شود با فراهم کردن زیر ساخت ها و امکانات لازم، برنامه ریزی های دقیق، سازماندهی های منظم، نظارت و ارزشیابی های مستمر، دغدغه های خانواده ها را در این زمینه کاهش داده و محیطی امن و آرام را برای تحصیل فرزندان آنان فراهم آورد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با تاکید بر اینکه کمیته های پروژه مهر باید به شکل میدانی مسائل و مشکلات را در همه زمینه ها رصد و شناسایی کنند، افزود: ادارات آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق لازم است هر هفته پروژه مهر را با دقت رصد و نتیجه فعالیت ها را گزارش کنند.

عزت خواه از انتخاب ناظران معین استانی به منظور بررسی فعالیت‌ های پروژه مهر آموزش وپرورش شهرستانها و مناطق خبر داد و گفت: باید ره آورد جلسات پروژه مهر در مدارس منجر به ایجاد پویایی، جنب و جوش و تحرک در مجموعه شود و در نهایت این پروژه امسال نسبت به سال های گذشته متفاوت باشد.

دانش آموز خبرنگار: محمدصادق بهرامی پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار