مشاور وزیر و مدیر کل دفتر وزارتی وزارت آموزش و پرورش در آیین افتتاحیه مسابقات فوتسال فرهنگیان کشور در شیراز خبر داد:

احیای مسابقات ورزشی فرهنگیان پس از 13 سال در کشور

شیراز(پانا)- مشاور وزیر و مدیر کل دفتر وزارتی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به احیای مسابقات ورزشی فرهنگیان پس از 13 سال در کشور گفت : پیش بینی ما این است که این برنامه زمینه افزایش نشاط و انگیزه در بین همکاران فرهنگی را فراهم نماید و امید است این اقدام در تربیت چند ساحته دانش آموزان نقش موثری داشته باشد.

کد مطلب: ۱۲۹۶۰۵۸
لینک کوتاه کپی شد
احیای مسابقات ورزشی فرهنگیان پس از 13 سال در کشور

حجت الله الماسی درآیین افتتاحیه مسابقات فوتسال فرهنگیان کشور در شیراز ، با اشاره به احیای مسابقات ورزشی فرهنگیان پس از 13 سال در کشور ، گفت: این مسابقات با استقبال بسیار خوب فرهنگیان در سراسر کشور مواجه شده، به صورتی که در سه سطح منطقه ، استان و کشور، 140 هزار فرهنگی خواهر و برادر در ۴ رشته ورزشی در این رقابت ها شرکت کرده‌اند.

مشاور وزیر آموزش و پرورش با اشاره به راه‌یابی دو هزار و سیصد تن از فرهنگیان به مرحله کشوری این رقابت ها گفت: این مسابقات در سه استان اصفهان، خراسان رضوی و فارس برگزار شد .

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا که موجب کاهش نشاط و شادابی در بین دانش آموزان و فرهنگیان شد، پیش بینی ما این است که این برنامه زمینه افزایش نشاط و انگیزه در بین همکاران فرهنگی را فراهم نماید و امید است این اقدام در تربیت چند ساحته دانش آموزان نقش موثری داشته باشد.

مدیرکل دفتر وزارتی وزارت آموزش و پرورش گفت: معلم محور و رکن تربیت است و معلمی می تواند رکن تحول باشد که خود چند ساحتی تربیت شده و چند مهارتی باشد.

الماسی یکی از برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش را اجرای طرح شهید هادی، با هدف ایجاد محیطی برای فعالیت های فرهنگی ، ورزشی و معنوی و برگزاری مسابقات مختلف با حضور همه فرهنگیان کشور عنوان کرد.

وی با اشاره به ابلاغ آیین نامه رتبه بندی در تیر ماه گذشته به وزارت آموزش و پرورش ، گفت: بر همین اساس آموزش و پرورش مکف است تا با اسقرار یک سامانه ،کار رتبه بندی را آغاز کند و برای اجرای آن هم اکنون شیوه نامه ای تدوین و دراختیار مرکز فناوری قرار گرفته که با توجه به برخی ایرادات کمیسیون قوانین مجلس به این شیوه نامه و لزوم رفع آن در مدت ده روز آینده، پس از رفع ایرادات اجرای رتبه بندی آغاز خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار