فرنگی کار ایرانی به فینال نرسید

تهران (پانا)- چهره شاخص کشتی فرنگی ایران با شکست برابر حریفی از مجارستان از رسیدن به فینال تورنمنت لهستان بازماند.

کد مطلب: ۱۲۹۶۰۴۲
لینک کوتاه کپی شد
فرنگی کار ایرانی به فینال نرسید

به گزارش ایسنا، در جریان رقابت‌های کشتی فرنگی جام پیت لاسینسکی در ورشو پایتخت لهستان، محمدعلی گرایی دارنده ۳ مدال برنز جهان، پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر ۶ کروگر مارکو از دانمارک را مغلوب کرد. گرایی سپس برابر کور آندرس از نروژ با نتیجه ۹ بر یک پیروز شد اما در نیمه نهایی برابر لیوای از مجارستان در همان دقیقه نخست با نتیجه سنگین ۹ بر صفر شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند. به احتمال فراوان گرایی در دیدار رده‌بندی به روی تشک نخواهد رفت.

اما در وزن ۸۲ کیلوگرم، محمدحسین محمودی در دور اول با نتیجه ۵ بر ۱ از سد پرولاینن از فنلاند گذشت اما در دور دوم با نتیجه ۸ بر ۵ مغلوب اکسوز موکابه از نروژ شد. محمودی در مبارزه بعدی به مصاف پتر نوواک از جمهوری چک رفت و در پایان با نتیجه ۹ بر صفر به برتری رسید و راهی دیدار رده‌بندی شد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی در دور اول با نتیجه ۹ بر یک مقابل لیائو یان از چین به برتری دست یافت. وی در دور دوم و با نتیجه ۸ بر صفر (ضربه فنی) مقابل تایرونه استرکنبورگ از هلند به برتری رسید. ساروی در دور سوم برابر آروی ساوولاینن از فنلاند ۱۱ بر یک پیروز شد و به نیمه نهایی رسید. وی در این مرحله مقابل آلکس زوک از مجارستان و دارنده مدال نقره جهان با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری رسید و راهی فینال شد.

ساروی در فینال رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۲ نیز برابر این کشتی‌گیر با نتیجه ۳ بر یک به برتری رسیده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار