معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستا ن‌‌های استان تهران:

مدیریت تسهیل کننده جریان تربیت است

تهران (پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستا ن‌‌های استان تهران گفت امروزه مدیریت یعنی تسهیل کننده جریان تربیت، لذا در مدیریت باید فقط قدرت نباشد بلکه اقتدار نیزداشته باشیم چرا که اقتدار مصداق تعلق است.

کد مطلب: ۱۲۹۵۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیریت  تسهیل کننده جریان تربیت است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران غلامرضا بختیاری، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در جمع گروه‌های آموزشی و برگزیدگان طرح و برنامه‌های بحث کارآمد، جبران و تثبیت یادگیری و تدبیر و کارشناسان آموزش ابتدایی ضمن تبریک روز مباهله و عرض خیرمقدم گفت: امروز چهارمین همایشی است که در این راستا برگزار کردیم و حدود هفت درصد همکاران را در استان مورد تقدیر قرار دادیم.

وی افزود: در استان ۲۵۹ پایگاه جبران و تثبیت یادگیری داریم که حدود ۴۹هزار دانش‌آموز در این پایگاه‌ها مشغول به تحصیل مجدد هستند و حدود ۲۵۰۰ کلاس حتی با حضور یک دانش‌آموزتشکیل شده است.

بختیاری اظهارکرد:امروزه مدیریت یعنی تسهیل کننده جریان تربیت،تعلیم امری افزودنی است، اما تربیت امری تزکیه‌ای است که باید از درون صورت گیرد.نکته دوم قدرت بیرونی ولی اقتدار درونی است لذا در مدیریت باید فقط قدرت نباشد بلکه اقتدار داشته باشیم چرا که اقتدار مصداق تعلق است.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران تصریح کرد: ۷۰ درصد از یادگیری کارمندان بر اساس تجربه است وطبق آمار ۲۰ درصد از یادگیری‌ها از طریق تعامل با دیگران و تنها ۱۰ درصد از طریق آموزش‌های رسمی صورت می‌پذیرد و نکته دیگر، تغییر است و نباید از تغییر ترسید و بدور از تعصبات در این مسیر حرکت کنیم،داشتن باور مثبت درباره خود و عملگرا بودن نیز از دیگر عوامل مهم در حوزه مدیریت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار