نمایش «نفس نکش» در جشنواره استتیکا

تهران (پانا) - فیلم کوتاه «نفس نکش» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی میلاد نسیم سبحان در پنجمین حضور بین المللی خود به بخش مسابقه‌ دوازدهمین جشنواره‌ «Aesthetica»استتیکای انگلستان راه پیدا کرد.

کد مطلب: ۱۲۹۵۵۸۱
لینک کوتاه کپی شد
نمایش «نفس نکش» در جشنواره استتیکا

این رویداد به عنوان یکی از جشنواره‌های مورد تایید آکادمی هنرهای فیلم و تلویزیون بریتانیا محسوب شده و فیلم‌های برگزیده‌ آن، واجد شرایط رقابت در جوایز مراسم «بفتا» می‌شوند.
جشنواره فیلم «Aesthetica» از یکم تا ششم ماه نوامبر به صورت حضوری و از یکم تا سی ام نوامبر به صورت مجازی در شهر یورک انگلستان برگزار می‌شود.
«نفس نکش» داستان مردی است که موقع نفس کشیدن از دهانش دود بیرون می‌آید و این ویژگی برای خودش و اطرافیانش مشکلاتی به وجود می‌آورد و علی باقری، علی‌رضا مهران، علی فرزین، وحید خاکساری و امیرعلی علی‌نقی بازیگران آن هستند.
پیش از این فیلم کوتاه «نفس نکش» در بیست و ششمین جشنواره فیلم های فوق العاده بوچئون کره جنوبی نمایش داشته و با حضور در پنجاه و پنجمین جشنواره فیلم هیوستون آمریکا «مورد تایید جوایز آکادمی سینمایی کانادا» موفق به دریافت جایزه پلاتین رمی شده بود.
همچنین حضورهایی در دهمین جشنواره فیلم های ژانر غرب میانه و هشتمین جشنواره فیلم رجاینا کانادا «مورد تایید آکادمی کانادین» را تجربه کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار