ملی‌پوش والیبال لهستان: انتقام شکست را از ایران گرفتیم

تهران (پانا)- ملی‌پوش والیبال لهستان با ابراز خوشحالی درباره پیروزی این کشور مقابل ایران گفت این تیم از ایران انتقام باخت گذشته را گرفته است.

کد مطلب: ۱۲۹۵۴۵۱
لینک کوتاه کپی شد
ملی‌پوش والیبال لهستان: انتقام شکست را از ایران گرفتیم

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت‌ها والیبال به مصاف لهستان رفت و در یک بازی نزدیک با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد تا از صعود به مرحله بعدی این‌ مسابقات باز بماند.

فدراسیون جهانی والیبال درباره بازی ایران با لهستان نوشت: در حالی که ایران با امین اسماعیل‌نژاد یک بازی خوب مقابل لهستان انجام داد، اما موفق به پیروزی نشد. در ست اول نتیجه ۲۲ بر ۱۶ به نفع لهستان شد و جبران آن برای ایران تقریبا غیرممکن بود. ایرانی ها برای کم شدن فاصله تمام تلاش خود را انجام دادند.

فدراسیون جهانی با تجمید از تیم عطایی در ست چهارم ادامه داد: واکنش ایران در ست چهار چشمگیر بود. ایران در این ست با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ به پیروزی رسید تا دو تیم در ست شماری برابر شوند.

فدراسیون جهانی ادامه داد: سمنیوک در ابتدای ست پنجم همه چیز را در دست گرفت. لهستان با عملکرد خوب ۴ بر صفر از ایران پیش افتاد و در آن لحظه ایران عملا تسلیم شد. باید گفت که تیم اروپایی تا پایان این ست، در زمین کاملا تسلط داشت.

هم‌چنین کمیل سمینوک، ملی پوش والیبال لهستان در خصوص پیروزی مقابل والیبال ایران گفت: بازی سختی بود و ما خیلی خوشحالیم چون انتقام بازی آخر را گرفتیم که خیلی هم سخت بود و حالا در نیمه نهایی هستیم. ما یک روز استراحت داریم و باید برای بازی با آمریکا آماده شویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار