مرتضوی در حاشیه جلسه هیأت دولت خبر داد؛

اختصاص 215 میلیارد تومان برای احیای دریاچه ارومیه

تهران (پانا) - معاون اجرایی رئیس جمهوری از تخصیص 215 میلیارد تومان برای احیای دریاچه ارومیه خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۹۵۰۶۷
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص 215 میلیارد تومان برای احیای دریاچه ارومیه

سیدصولت مرتضوی، معاون اجرایی رئیس جمهوری در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران در خصوص سفر‌های استانی رئیس جمهوری اظهار کرد: 28 سفر استانی رئیس جمهور انجام شده و سامانه‌ای در معاونت اجرایی برای رصد مصوبات سفر تعبیه و بروزرسانی شده و در آینده نزدیک برای همه ارائه خواهد شد.

وی افزود: در سفرهای استاتی توفیقات خوبی حاصل شده که مهمترین آن ارتباط نزدیک رئیس جمهور با مردم و شنیدن دغدغه‌‎ها و مشکلات آنان است و چالش‌های استان‌ها شناسایی شده‌اند و در قالب مصوبات استانی به تصویب رسیده است و برای اجرا هم پیگیر هستیم.

مرتضوی با بیان اینکه یکی از مباحث مطروحه درباره مصوباتی چون احیای دریاچه ارومیه است، گفت: چندین جلسه ستاد در این مورد تشکیل و منابع خوبی نیز تخصیص داده شد. دولت‌ها اساسا در سه ماهه اول امکان تخصیص عمرانی ندارند اما تاکنون بالغ بر 215 میلیارد تومان برای دریاچه ارومیه تخصیص یافته و پیمانکار فعال است و امیدواریم در آینده نزدیک مشکل دریاچه ارومیه نیز حل شود.

معاون اجرایی رئیس‌جمهوری ضمن اشاره به برگزاری دور دوم سفرهای استانی، گفت: در حوزه معاونت اجرایی حسب دستورات رئیس جمهور دور دوم سفرها و شیوه‌های عملیاتی و اجرایی آن را بررسی می‌کنیم و این سفرها حتما با حضور رئیس جمهور خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار