فرمانده دفتر بسیج رسانه شهرستان بافق:

مجمع بسیج رسانه، رسالت سیاست‌سازی و سیاست‌گذاری رسانه‌ای دارد

به فرموده مقام معظم رهبری، مجمع بسیج رسانه در کلیه سطوح رصدگر باشد

بافق (پانا) - فرمانده دفتر بسیج رسانه شهرستان بافق در جلسه توجیهی فعالیت هیئت اندیشه‌ورز این دفتر ، از مجمع بسیج رسانه به عنوان بدنه کارشناسی رسانه‌ای یاد کرد.

کد مطلب: ۱۲۹۴۴۳۵
لینک کوتاه کپی شد
مجمع بسیج رسانه، رسالت سیاست‌سازی و سیاست‌گذاری رسانه‌ای دارد

مهدی آخوندی در جلسه توجیهی فعالیت هیئت اندیشه‌ورز این دفتر به تعبیر مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: از نگاه رهبر معظم انقلاب، هیئت اندیشه‌ورز یعنی رصدگر در تمام سطوح به خصوص در ستاد بسیج برای راهبردنگاری و رصد فعالیت ها و جلوگیری از نفوذ دشمن.

دبیر هیئت اندیشه‌ورز دفتر بسیج رسانه شهرستان بافق از مجمع بسیج رسانه بعنوان بدنه کارشناسی در رده فعالیت های تخصصی رسانه‌ای یاد کرد و افزود: بر اساس تاکیدات رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، امروز بشریت به دو جریان ناشی از بعثت نیاز تام دارد، یکی برانگیخته شدن فکر و اندیشه و دیگری تهذیب اخلاق که نیاز است هیئت اندیشه‌ورز این دو آرمان را سرلوحه تمام تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم گیری‌های خود قرار دهد.

وی ضمن تاکید بر سازماندهی اعضای مجمع بسیج رسانه اظهار داشت: آنچه سازماندهی اعضای این مجمع را ضروری‌تر می‌کند، التزام به دو اصل تنوع نظرات و کمیت فزاینده کیفیت است و امیدوارم برای نخستین بار این مجمع به شکل مطلوب تشکیل و پا به عرصه فعالیت تخصصی و چندبعدی رسانه‌ای بگذارد.

فرمانده دفتر بسیج رسانه شهرستان بافق به رسالت اصلی هیئت اندیشه‌ورز اشاره کرد و گفت: قطعاً از مهم ترین تکالیف مجمع ارائه ایده ها و طرح های نو در حوزه رسانه است تا هم منجر به ارتقای کمی و کیفی آثار رسانه ای شود و هم آنکه سبب خدمت به جامعه رسانه‌ای گردد.

آخوندی در پایان به دوازده مجموعه نقش‌آفرین جامعه هدف سازمان بسیج رسانه اشاره کرد و ابراز داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های رئیس مجمع، در قدم اول سازماندهی این مجموعه‌ها و تعیین نمایندگان آنها را در پیش داریم و سپس برآنیم تا کمیته‌های تخصصی با موضوعات متعدد و با نظرات کارشناسی و تخصصی را ایجاد نماییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار