در آستانه عید غدیر صورت گرفت

برگزاری آئین تکریم سادات در آموزش و پرورش ناحیه یک قم

قم(پانا)- جشن هلهله ملائکه و آئین بزرگداشت سادات، با حضور کارکنان اداره آموزش پرورش ناحیه یک قم در سالن جلسات شهید عسگری جمکرانی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۹۴۱۲۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آئین تکریم سادات در آموزش و پرورش ناحیه یک قم

جشن هلهله ملائکه و آئین بزرگداشت سادات در آستانه عید سعید غدیر به همت کانون بسیج فرهنگیان شهید رجایی ناحیه یک آموزش و پرورش قم در سالن جلسات شهید عسگری جمکرانی برگزار شد.

در مراسم فوق حجت‌الاسلام و المسلمین احتشام کاشانی امام جمعه موقت کاشان، در سخنانی با اشاره به نقش آفرینی زنان در جامعه به خصوص در زمان انتخابات اظهار داشت: دو قشر اگر روشنگری شود و نسبت به آرمانها و ارزش‌های انقلاب حساس باشند، جای نگرانی نیست، این دو قشر زنان و جوانان هستند.

امام جمعه کاشان در ادامه با تاکید بر روند تأثیرگذاری فرهنگیان بر دانش‌آموزان و جامعه تصریح کرد: دانش‌آموز یا حتی یک فرد عادی، به کلام، اخلاق و رفتار ما متأثر می شوند و با توجه به حدیث امام صادق(ع) اگر شیعه هستید وسیله آبرومندی باشید وسیله آبروریزی ما نباشید.

وی افزود: تذکر، عبرت و پند گرفتن از سفارشات مهم قرآن است که اگر صاحب چشم و بصیرت هستید، سطح بین نباشید.

در این مراسم، حسین بیاتی مسئول بسیج فرهنگیان استان قم، مهدی محمدزاده مدیر کانون بسیج فرهنگیان شهید رجایی، عبدالله صادق‌خانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک و تعدادی دیگر از مسئولان اداری حضور داشتند.

اجرای گروه سرود بخشی از مراسم فوق بود؛ همچنین به سادات فرهنگی هدایایی از جمله تسبیح متبرکه نجف اشرف و به تعدادی از شرکت کتتدگان، به قید قرعه وام قرض الحسنه تقدیم شد.

دانش‌آموزان خبرنگار: مبینا علی‌حیدری، فاطمه خسروآبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار