محدودیت‌های ترافیکی خیابان ولیعصر به‌مناسب جشن غدیر

تهران (پانا)- معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات پلیس راهور درباره برگزاری جشن‌های روز عید غدیر را اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۲۹۳۹۵۸
لینک کوتاه کپی شد
محدودیت‌های ترافیکی خیابان ولیعصر به‌مناسب جشن غدیر

سرهنگ محمد رازقی درخصوص تمهیدات پلیس راهور تهران بزرگ در روز جشن عید غدیر و مسیرهای تردد شهروندان و خودروها توضیح داد. سرهنگ رازقی گفت: در روز عید غدیر، مراسم ویژه‌ای به طول ۱۰ کیلومتر از خط ویژه خیابان ولیعصر (عج) برگزار و در نقاط مهمی چون میدان ولیعصر (عج)، میدان ونک و جلوی پارک ملت و طول خیابان ولیعصر (عج) انجام می‌شود.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: این مراسم در خط ویژه ولیعصر (عج) برگزار و جریان ترافیک در محدوده برگزاری این مراسم کاملا عادی بوده و برقرار است. در واقع در مسیر جنوب به شمال خیابان ولیعصر (عج)، ترافیک برقرار و در جریان است و ورودی و خروجی‌های آن باز است و هیچ منعی برای کسبه و صنوف که در آنجا مشغول کار و فعالیت هستند نیست و جریان ترافیک و رفت و آمد کاملا برقرار است.

سرهنگ رازقی گفت: اما پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ویژه‌ای در این مراسم داشته و بدلیل اینکه قرار است غرفه و موکب‌هایی در خط ویژه به جهت اقدامات فرهنگی برپا می شود خط ویژه در این مسیر مسدود و اتوبوس‌های خط ۷ که در این مسیر از شمال به جنوب تردد می‌کنند به مسیر بزرگراه چمران هدایت می‌شوند و در مسیر جنوب به شمال نیز جهت جابجایی شهروندان تاکسی‌های ون پیش بینی شده است.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: راه‌های شرقی و غربی باز است و ورودی‌ها به خیابان ولیعصر (عج) منع تردد ندارند ولی در جاهایی که ازدیاد جمعیت زیاد می‌شود، مجبور می‌شویم که بصورت مقطعی مسیرها را مسدود و از محور همجوار و محور جانبی خودروها را هدایت کنیم.

وی افزود: کسانی هم که می‌خواهند در این جشن شرکت کنند با توجه به اینکه محدوده منطقه ۶ و ۳، بیشتر تجاری و خیابانهای اطراف آن‌ها مانند خیابان طالقانی، مطهری، بهشتی، فاطمی، ‌حقانی و میرداماد محل‌های مناسبی برای پارک مراجعین هستند خودروهای خود را پارک کنند که البته در این مسیرها تاکسی‌های ون جهت انتقال شهروندان به خیابان ولیعصر (عج) پیش بینی شده است.

وی بیان داشت: این اطمینان را می‌دهیم که محدودیت اضافی نداریم و جریان ترافیک کاملا عادی و ان شاء الله این جشن از نظر ترافیکی در نظم و انضباط خاصی برگزار می‌شود.

سرهنگ رازی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به توضیحاتی درباره برخورد با تخلفات و توقیفات ساعتی خودروهای متخلف گفت: برخورد با تخلفات راهنمایی و رانندگی به شکل‌های مختلفی صورت می‌گیرد که در محل برخی از تخلفات مورد اعمال قانون قرار می‌گیرد و با توجه به نوع تخلف جریمه صورت می‌گیرد و برخی از تخلفات می‌بایست خودرو به پارکینگ منتقل و برخی خودروها نیز در محل توقیف می‌شوند.

وی افزود: در توقیف خوردوها در محل به اصطلاح توقیف ساعتی انجام می‌شود که ساعات آن ۲ تا ۵ ساعت است و در برخی مواقع تا ۱۲ ساعت نیز انجام می شود که با توجه به نوع تخلفی که انجام شده ،نسبت به توقیفات ساعتی خودروهای متخلف در محلی که همکاران بنده مشخص می‌کنند صورت می‌گیرد.

سرهنگ رازقی معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: راننده خودروی متخلف در طول این مدت اجازه حرکت دادن خودرو را نداشته و و بعد از این زمان راننده می‌تواند خودروی خود را تحویل بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار